TusseMor07&09&14 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Du hadde jo rett på meg sist,men jeg mistet... Nå lurer jeg på om du kan se om jeg er gravid nå? Det er noen som har spådd ja, og noen nei... så da lurer jeg på om du være så snill kan titte på meg igjen da vettu:o) Jeg: 041082 Han: 201277 Takk:o)
kaos83 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 heisann så trist å høre... Men jeg tror faktisk du e er gravid igjen nå jeg:) når skal du teste?
TusseMor07&09&14 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Det går bra vettu... var veldig tidlig da det gikk galt. Hadde nok vært verre om jeg var lengre på vei, eller om det hadde skjedd mange ganger etter hverandre... Så du ser det du og? Så spennende! Har masse symptomer, men de er så lik PMSsymptomene mine, så det er så vanskelig å si vettu:o) Har IKM på torsdag tror jeg... så tenkte å teste da, hvis ikke TR kommer først da;o) Ser du noe kjønn da? Og hvor mange tilsammen? Har en gutt fra før... Skal gi deg tilbakemelding på hvordan dette går, det lover jeg:o) Tusen takk for svar!
kaos83 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 hei er du kvalm? Jeg ble kvalm når jeg så på deg skjønner du:) Jeg tror det er en jente og at du får tre til sammen... den tredje tror jeg blir gutt.. Kan se ut som du vil være en del kvalm i svangerskapet... hold meg oppdatert klem
gladmamma<3 Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 Jeg heger meg på de j tussemor:) Fomle&Arilel kan du se på meg også?Kan du se om det har klaffa for meg denne gangen? J: 21.09.87 H: 09.08.83 Håper du gidder(?) klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Hei Fomle&Ariel... Så spennende... Nei, er ikke kvalm enda iallefall. Men det er jo eventuelt fortsatt tidlig, så det kan jo komme etterhvert. Vi får håpe det ikke kommer da... Sleit med bekkenløsning med gangvansker under svangerskapet med lillegutt (han er 9 mnd), og jeg har fortsatt dager, spesielt før mensen, som ikke er gode. Ser du om det vil slå til igjen? Moro at du og ser 3 barn... flere som har spådd det, og at neste blir jente. Nummer 3 er det litt delte meninger om... Jeg skal holde deg oppdatert:o) Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2008 Hahaha... mulig det har rabla for meg.. men i løpet av dagen er jeg blitt skikkelig småkvalm. kom kastendes over meg på cafe i stad... litt bedre igjen nå da. hmmmm... men det er jo mye omgangsyke som går og... Måtte bare fortelle deg det;o) Ha en deilig dag! Klem
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. mars 2008 Dytter litt opp, så du får se hva jeg har svart deg:o)
kaos83 Skrevet 11. mars 2008 #10 Skrevet 11. mars 2008 heisann tussemor... så vittig, jeg tror du er gravid jeg, blir kvalm nå og så haha.. ang bekkenløsning tror jeg det blir bedre nå en sist, heldigvis.. Jeg er veldig glad du kommer med tilbakemeldinger det setter jeg pris på sånn lærer jeg.. når var d du kunne teste igjen. torsdag? var det det...? i så fall kan vi teste sammen... jeg har uregelmessig mens så er ikke sikkert jeg kan teste enda men prøver litt innimellom, og aurora spådde meg gravid og anbefalte å teste torsdag... så krysser fingre for oss begge:) klem:)
gladmamma<3 Skrevet 11. mars 2008 #11 Skrevet 11. mars 2008 se på meg også fomle&arilel....meg meg meg...der oppe...på samme tråden....
kaos83 Skrevet 11. mars 2008 #12 Skrevet 11. mars 2008 HEI:) FÅR OPP ET MULIG JA PÅ DEG:) LYKKE TIL:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 11. mars 2008 Hei igjen:o) hahaha... ganske komisk at du blir kvalm av meg altså...hihi... godt å høre at du tror bekkenet mitt blir bedre denne gangen... litt kjekt at bekkenet funker sånn nogenlunde når jeg har lillegutt på 9,5mnd å bære på og sånn vettu:o) Ja, jeg skal teste på torsdag tenker jeg... venter på noen billigtester. Hadde vært kjempemoro om vi kunne teste sammen! Moro at aurora ser du er gravid og da... hun mente først nei på meg, men har skiftet til ja... Jeg har også uregelmessig mens, så da er vi i samme båt der og... krysser fingre for at du har en spire sittendes altså... så håper jeg at det stemmer på meg og:o) har du barn fra før, eller prøver dere på nummer 1? Hvilken pp er du i? Vi får lage en "teste 13. marstråd på "bli gravid""... hadde vært moro, for tror det e mange som skal teste da:o) Er jo så sinnsykt mange med IKM uke 11.... Nå må jeg ta kvelden her... blir bare rør alt det jeg skriver;o) da sees vi i løpet av noen dager... og selvfølgelig skal du få tilbakemelding:o) Krysser fingre for oss jeg og... og masse lykke til! klemmer til deg:o)))
kaos83 Skrevet 11. mars 2008 #15 Skrevet 11. mars 2008 hei:) jeg er i 3pp jeg har en jente på 4 år fra tidligere forhold og han har en jente på 4 fra tidligere forhold så vi er nesten som tvilling foreldre:) Jeg er og trøtt:) snakkes uansett på tors om ikke før_
TusseMor07&09&14 Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 11. mars 2008 I samme pp vi da:o) Da snakkes vi vettu:o) Sov godt! nattinatt:o)
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 12. mars 2008 himmel og hav... jeg er så spent jeg Fomle&ariel... Litt uggen + vondt i hodet i dag og;o) Hvordan er det med deg da? Noen følelse av hvordan det ligger ann? Laget en tråd inne på "bli gravid", men når jeg tenker etter så kan jeg ikke huske å ha sett deg der inne? Pleier kanskje ikke være der du? Vi kan jo bare være her og vi:o) Hvis du ikke pleier å være der liksom... hehe... to stykker på 4 år blir jo på en måte tvillinger ja... koselig da! De synes nok det blir veldig moro med en søster eller bror etterhvert:o) Hva spår du i forresten? Jeg har prøvd pendel noen ganger, men synes ikke alltid er like lett å tyde... og så er det ikke lett å spå seg selv heller har jeg funnet ut..hihi. Har også en tarotkortstokk og bok, men har aldri lært meg det ordentlig...for for noen år siden så spådde jeg meg selv, og fikk et svar som jeg ikke likte, og etter det har jeg ikke rørt den. Men jeg tror ikke det den spådommen slo til... har helt ærlig glemt hva det var;o) Men det har blitt en del spåing, siden venninnen min er veldig interessert i dette... englekort og runer og tarot og pendel... er jo moro da:o) I tillegg så blir man jo ofte mer klar over intuisjonen sin jo eldre man blir... det gjelder bare å finne ut hvordan man skal bruke den. Jeg får stadig AHA-opplevelser fordi jeg får opp ting, men jeg skjønner det aldri før etterpå, hvis du skjønner hva jeg mener? Så det hadde jammen vært moro å lære seg hvordan jeg kunne åpnet meg mer... Jaja... vi går en spennende dag i møte fomle&ariel! Krysser fingre for positve tester hos både deg og meg:o) og alle andre som ønsker det selvfølgelig... Ha en fiiiiin dag! Klemmer fra
TusseMor07&09&14 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #19 Skrevet 12. mars 2008 Innleggene forsvinner sannelig fort nedover på denne siden... Æsj... har ikke fått billigtestene mine i dag jeg... så da blir det CB-digital i morgen. Var i byen og kjøpte i stad. Synes den er så brå... kan liksom ikke stå og følge med på resultatet, men plutselig så lyser det GRAVID eller IKKE GRAVID mot deg liksom... blir så nervøs av sånt jeg;o) hihi....
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 13. mars 2008 Hei fomle&ariel:o) Nå er jeg jammen spent på hvordan det går med deg? Jeg testet negativ med CB-digital i dag. Blir skikkelig usikker pga uregelmessige sykluser, masse symptomer, usikker på når EL, Produserte HCG sent med lillegutt osv osv... men føler vel egentlig at det ikke ser såååå lyst ut her dessverre:o( Tror du fortsatt jeg er gravid? eller kan jeg ha hatt en kjemisk graviditet e.l? Håper iallefall du står og vifter med en positiv test i dag:o) Krysser alt jeg har for deg! Mange klemmer fra
TusseMor07&09&14 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 13. mars 2008 Dytter opp igjen... hvordan går det med deg?
kaos83 Skrevet 14. mars 2008 #24 Skrevet 14. mars 2008 heisann:) negativ her og gitt... men kan hende det er alt for tidlig å teste... gir ikke opp før mensen kommer:) jeg er her ike så mye for jeg har så masse å gjøre skjønner du:) men Jeg har en veldig sterk følese av at du er gravid.. kan ta feil, men jeg føler d ganske sterkt... tror rett og slett det er alt for tidlig å teste... Vent en uke... d er lett.. hehehe;) men prøv så slipper du bli skuffet, du er jo like gravid uansett når du tester;) Jeg reiser på hytten i helgen og der er det ikke nett... men lykke til, og hold meg oppdatert:)
TusseMor07&09&14 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 14. mars 2008 Hei du... Æsj, sååååå kjedelig da! jaja.. vi får satse på at vi tester positivt om en uke både du og jeg! Kan ikke gi opp før mensen kommer nei...Hadde jo vært så innmari moro om det satt en spire! Får nok bare smøre oss med tålmodighet... og det er jo som du sier... man er like gravid samme når man tester;o) Men det er jammen ikke lett når man går og tenker på det til en hver tid...hihi... skulle gjerne visst NÅÅÅÅÅ...hihi... jaja... du får ha god tur da fomle&ariel... jeg drar på jentetur på en hytte fra søndag til onsdag, så det blir nok godt å komme seg vekk litt! Jeg skal holde deg oppdatert... så må du holde meg oppdatert og... kan jo bare sende meg en PM:o) Masse lykke til! God påske og god helg:o) Klem...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå