Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Sjekk denne... http://images.google.com/images?q=husedderkopp ...hvis du tør!!!! ;0)
*Minnie Mus* Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 skjønner ikke hvorfor jeg absolutt må sjekke sånt... får nok ikke sove til natta pga de ekle bildene der,.,.....
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Sånne har jeg! MASSE! Hehe... Og de er egentlig ikke så ille de, jeg liker når det er litt skikkelig size på edderkoppene jeg, så veit jeg hvor jeg har dem hen og kjenner om de skulle finne på å falle på meg eller kravle på meg på noe tidspunkt. Mye bedre å vite hvor man har dem. Anbefaler forøvrig et meget effektivt virkemiddel på sånne. Katt! Begge mine synes tydeligvis de smaker snadder de store der, også knaser de jo så fint!
mei&mi + marcus :) Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 ååå fy flate!! Nå ble jeg faktisk kvalm!! Den ene var svæææææææær da!!!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 ææææææææ nå reiste de små håra jeg har på ryggen seg.. kjenner jeg begynner å klø over alt.. sånne har vi fullt av i kjelleren.. og derfor går ikke jeg ned i kjelleren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå