Gå til innhold

Golf stasjonsvogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å kjøpe en golf stasjonsvogn...er det noen som har det her og veit om det går med tre barneseter i baksetet? Vi må ha plass til et babysete med base, et bakovervendt sete og en pute med rygg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er ikke golf den rette bilen.

Søstra mi har den, og det blir trangt med ett barnesete der...

Skrevet

trangt blir det vel uansett hvilken bil det blir, men er det plass...? det står mellom golf og passat...har astra nå og der går det såvidt med tre seter (dvs - har testet med to bakovervendte seter og og det største - babyen er ikke født enda så vi har ikke kjøpt sete til den enda...)

Skrevet

Golf Stasjonsvogn regnes som en liten stasjonsvogn. Hadde nok satset på noe større, Passat f.eks. Ellers er Volvo 850, V70 etc, Audi A6, Mitsubishi Galant, m.fler romslige biler.

Men god plass til tre barneseter kan vel være en utfordring!

Har du alle barnesetene nå? Ta de med å prøv! Hender det kan være trangt i noen biler til f.eks bakovervendt andre har kanskje for korte seler.

Lykke til!!

Skrevet

Da hadde jeg helt klart valgt passat foran golf ihvertfall!

Skrevet

vil nok gått for passat eller mondeo der er det god plass i baksetet. mondeo har plass til 2 barnestoler og den store rompa mi;-)

Skrevet

Jeg også har Astra nå - Golf er ikke en større bil. Passat er større. Hørte forresten fetteren min skryte veldig av Mondeo (med det var en 2008 modell da) og han har tre barn i "sete-alder" :)

Personlig er jeg ikke noe Mondeo fan da... bortsett fra de helt nye.

Men det er meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...