Gå til innhold

Når begynte dere med pute i senga til barnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen er straks ett år og jeg la ned en liten pute til han i går? Er det for tidlig, eller når begynte dere med pute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår er 18 mnd og ligger så urolig i alle ender av senga at vi ikke har begynt enda.

Skrevet

Da han var rundt 1 1/2 år ca. Han har fortsatt den samme puta. En liiiiten baby pute.

Skrevet

Når hun i søvne fant kosebamsen og puttet under hodet som pute. Hhihih... tror hun var rundt halvannet år da...

Skrevet

Det blir anbefalt å bruke pute fra fødselen. Jeg fikk med et skriv fra sykehuset om det. Jenta mi har brukt pute i 3 av 4 mnd :)

Skrevet

Hmm.. Fikk høre at man ikke skulle bruke pute fra fødselen jeg.. Øker vist faren for krybbedød.

Skrevet

Da sier de så forskjellig ... vi ble anbefalt av alle (sykehus, hs, barnelegen) om ikke å bruke pute!

Skrevet

missbenz; vi ble anbefalt å ikke ha pute, vi

ikke har de det på sykehuset heller

og ikke fikk han det på sykehuset når han var 3 mndr

og nei, vi har ikke kjøpt enda. snart ett år.

Skrevet

Jeg fikk med et skriv, pasientinformasjon, om at de skal bruke pute for å forebygge skjevutvikling av hodefasongen. De sa at det var noe nytt som følge av forskning. Rart at sykehusene og helsesøstrene ikke anbefaler det samme...

Skrevet

Begge mine begynte med pute før de var året.

Jeg fikk også beskjed om at det var anbefalt å bruke pute da jeg fikk minsta. For å unngå skjevt hode.

Skrevet

Fra fødsel!!!!!

En spess. barnelege på SiV har gått ut sammen med flere kiropraktorer og sagt at babyer bør ha pute fra fødsel for å hindre flatt bakhode og det skal visst være bra i kampen mot krybbedød.

Husker ikke begrunnelsen der, for det er en stund siden jeg fikk vite det.

Men har da brukt det fra fødsel til begge mine og de sover ikke uten pute i dag (største er snat 4)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...