Turtelduen Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Føler så at det er skjedd noe med babyen i magen. I helgen så kjente jeg det smalt i magen da jeg skulle nyse. Har følt meg ekkel siden. Jeg er 17 uker, men kjenner liksom ingenting lengre. Har kjent liv nå i mange uker... Ikke har jeg fastlege heller... Ikke tid til å gå til lege, jobber hver dag til 16... I sta kjente jeg også no kjente tak i magen. Men de var ikke vondt. Mer som kynnere... Og så tidlig har jeg aldri hatt kynnere. Blir så bekymret...
Mrs. X Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Du bør komme deg til lege. Finns jo legevakt også. Bedre enn å gå å bekymre seg sånn.
Sjokoladekaka Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 ring legevakta, du. der får du snakke med nokon i kveld.
Hyacinth Bucket Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Det er ikke noe som heter ikke tid til å gå til lege!!! Bestill deg time nå. Pyton å gå og være bekymret. Sjekk det asap både for din skyld og babyen skyld. Om du er selvstendig så kan du kanskje flytte møter etc, og er du vanlig ansatt så har du krav på fri til legebesøk og arbeidsgiveren din får skaffe noen som kan dekke for deg om det er nødvendig.
prekæs Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Er det sikkert at det er liv du har kjent så tidlig, da? Hvis du har kjent liv i mange uker, mener jeg? Du går vel til kontroll et sted? Er du bekymret så bør du få sjekket det opp for din egen skyld. Ring legevakten, kanskje de kan hjelpe deg.
Turtelduen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Men føler det liksom ikke er grunn nok. Jeg har kjent liv, men foreløpig er det så tidlig at jeg iikke kjenner hver dag. Er så redd for å gå til lege og, tenk om det ikke er liv der lengre... Har ikke mulighet til å komme til lege nå, er alene med barna uten noen som kan komme...
Blue Lady Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Min mage smalt eller klikket ofte da jeg var graivd med Mina, ikke da jeg gikk med Lucas.. var som et knepp, men vannet gikk ikke..
Turtelduen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Jeg er under opplæring 1 time unna hjemstedet. Dermed er det ikke bare å ta seg fri, fordi da må jeg ta halve dagen fri. Og det tør jeg ikke... Vet det høres dumt ut, men jeg har liksom følt det har vært så mye bry med det at jeg må ta fri... Var til kontroll da jeg var 15 uker. Men var så misfornøyd med legen at jeg byttet. Nå er jeg tilbake til han gamle, men har ikke time før etter påske. Går nok greit, jeg må bare roe meg litt ned. Men bekymrer meg pga det smellet i magen på kynnere...
Bærta å babyn Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Er det ikke bedre å vite da? Ring legevakta og snakk med de. Finnes det ingen naboer eller noen til å passe barna da?
Hyacinth Bucket Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Selvfølgelig er det grunn nok. Da må du i allefall dra i morgen tidlig, enten om du tar med deg barna eller om de er i bhg/skole. Om det er noe i veien med barnet er det bedre at du finner ut av det nå, enn lengre frem i tid, og er det ikke noe galt, så er jo det bare fint, men da har du i allefall sjekket.
Turtelduen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. mars 2008 Ok ,da er det kanskje ikke så farlig likevel da... Og kynnere tegner kanskje på at jeg må ta det med ro?
Poteto Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 du har vell tid å ringe nå å si hva du bekymrer deg over?? syns virkeli du bør det.. er ingenting som heter "ikke har tid til å gå til lege" når du er gravid!!!
Turtelduen Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror jeg kjente noe nå!! roer meg ti hakk her nå.... Jeg vet jeg kjente noe nå... Da er nok alt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå