2hærligegutter Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Kan dette være begynnelsen? Sitter her med intense menssmerter, vondt i ryggen som stråler nedover i bena og stram mage? Noen som vet?
*Super*Mamman* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Kan jo være... Men har selv hatt mange slike "anfall" i dette svangerskapet ( og i de to forrige også), men for min del betydde det ingenting i allefall...
-dållmax- Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 har det slik jeg også gitt...å var på føden i går..registrerte rier, men mest sannsynlig bare maserier..så jeg håper ingenting gitt... men kan jo være starten for deg da;
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Uff vil ikke virke negativ....men jeg har også opplevd det! Det varte i 4-5 timer også stoppet det igjen! Men håper det er begynnelsen for deg selv om det ikke var det for meg:)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Signerer her! 5 dager etter termin men fortsatt ingen baby... Får håpe at de kanskje fortsetter for deg, for hos meg stopper de bare!
2hærligegutter Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. mars 2008 Det har ikke skjedd noe mer. Har hatt vondt i hele natt,men nå er det litt bedre. Hadde ikke regnet med at det var rier, da smertene var ganske konstante, det var bare magen som forandret seg. Har fortsatt noe menssmerter, men ikke så intense, har og veldig harde kynnere, magen blir enda litt hardere enn de kynnerene jeg har hatt hittil. Vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå