Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Når jeg har vært å tissa i dag har det kommet lyse rosa blod på papiret når jeg har tørka meg!!!er dette spontanabort???jeg er 7+2 i dag...
lillefot Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Tror du kan ta det med ro. Mange får sånne småblødninger i begynnelsen av graviditeten. De sier at det er kroppen som ikke helt forstår at du er gravid. Eller så er det mye som skjer i kroppen og små blodkar har lett for å briste. Har en kollega som hadde det i uke 8 og hun dro inn, fikk ultralyd og se et bankende hjerte. Er du usikker så er det bedre å ringe en gang for mye. Jeg tror du kan slappe helt av jeg da. Lykke til hvertfall og si fra hvordan det går.
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 er d ingen som kan svare?
Mininni Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 SA medfører skikkelig blødning, ikke bare litt rosa på papiret. Så det høres ikke ut som det er det du har hatt, hvis ikke det kommer mer "ordenlig" blod. Håper det går bra med deg!
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Nei det tror jeg ikke... når du får en spontanabort så kommer det ikke litt rosa blod det kan jeg love deg... jeg tror jeg måtte gå med pampers når jeg hadde.... Men føler du deg usikker tar du en tur til legen.. Lykke til!
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Takk for svar,men klarer ikke roe meg ned...tror du de kan sjekke det på legevakta om jeg drar dit?
¤mamma¤ Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg ville gått på legevakten umiddelbart. Ikke for å skremme deg, men det var sånn jeg oppdaget min MA på fredag...uff, får dårlig samvittighet av å svare så negativt. Jeg var 8+3 da. Men det er MANGE som har blødninger uten at det er noe i veien, så dette kan også være HELT NORMALT. For din egen fred og ro, vile jeg oppsøkt lege....
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. mars 2008 ok da skal jeg ringe legevakta nå...takk for svar....
Mamma`n til C og 2 engler Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Meg igjen her. har nå ringt legevakten. de sa jeg skulle ta det med ro og eventuellt kontakte fastlegen i morgen.
¤mamma¤ Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Ja, det blør visst mye ved spontanabort, men jeg hadde missed abortion, og det kom bare ut pitte små strimer....., men de på legevakten vet nok hva de snakker om. Ønsker deg lykke til!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 hei.. håper jeg kanskje kan roe deg litt... jeg blødde fra uke 8 til 12, var på 3 ul, varierte mellom friskt blod og brunt blod.. er nå 24 uker på vei:) så blødninger trenger ikke være farlig! nå skal det også sies at de ikke vist hvorfor jeg blødde, men jm sa det kunne være en blodoppsamling som kroppen ikke klarte og ta opp selv, eller at det hadde vært tvillinger, men at den ene ikke festet seg, og at dette liksom var renselsen... jeg prøver og tenke positivt, og at det bare var blod.. og lille gutten i magen vokser og har det bra nå lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå