Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Kjenner jeg KOKER her.....ARGH!!! Faen ta meg ikke rart han blir borte til OVER påske!! Jeg ga tillatelse til EKSPRESSTUR!!!!!! Han sa NOE skar seg med ei ferge, men ikke at de er en mann i hver bil og at han er ALEINE igjen på tur nedover!!!! Jaggu ikke rart det tar så jævla lang tid før han er oppe igjen da!! Lyst til å LYNSJE ham akkurat nå ja... Var så sint at jeg la på..og jeg NEKTER å snakke med ham mer i dag.. PUNKTUM!!!
mayaya Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skjønte ikke helt greia, MEN fy &)=&)$#=% for en fyr!!! *holde med ugla!*
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Da er de to mann i traileren og tida blir halvert. De har kjøre og hviletider, så når ene kjører kan den andre sove og slappe av...når de er alene så stor jo bilen selvsagt i ro den også..og da tar turen lengre tid :-( Og han er på vei til MALTA!! Ikke småtteri heler...nylig var han på tur ALEINE til Ungarn også og var borte i 2 uker :-( *suttre suttre*
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Fyren er egentlig grei han..men jeg HATER jobben hans for tida..og det vet han så jævlg godt..så han turte vel ikke si så mye før han dro da..siden det i utgangspunktet skulle være ekspress og jeg var "fornøyd" med det..at det skar seg dagen han reiste "glemte" han å nevne da han ringte med på kvelden....heh....eneste han sa var at det skar seg med ferga!
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ja, akkurat. svartebannesteike##"%&&%
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Ikke sant. Mye lettere for han å si det på trygg avstand etter avreise tenker han nok...
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Uff da ... stakkars Ugla;-) Du har allverden med sympati herfra! og ... &%¤# &"%¤#¤ %#%&¤ til mannen din ;-) Det der var ikke noe realt gjort.
Mrs. X Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Syns det er respektløst å lyve sånn jeg. Han burde jo ha sagt det som det var, hvis han må jobbe så må han jo det...... Eller var det meningen helt til avreise at de skulle være to?
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2008 Han satse på gode gamle : tilgivelse framfor tilatelse, sniken!! Nå er jeg DRITTSUR!!! :-( Han kan være faen så glad for at jeg ikke er langsint!, Da har han had et problem gubben!
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. mars 2008 Han MENER selv at han sa det da, men nei, jeg hørte INGENTING om at ikke....var med! Det veit jeg at jeg ville ha huska!! Prøvde å si at jeg leser for fanden ikke tankene hans!!! Og at det er siste utenlandsturen han tar i år hvis han vil fortsette å bo her i huset! Han kan være glad jeg ikke bytter lås!
Mrs. X Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 Jeg hadde blitt drittsur og forbanna selv. Du bør bytte lås bare for å skremme han litt!!!! Ha ha
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. mars 2008 Ja, typisk at det skjer sånt i siste litten..og greit, da hadde han ikke noe valg uansett, MEN han BURDE sagt det til meg med en gang! Her harjeg gått å ha LITT håp om at han kunne rekke å komme hjem til påskeaften! Men nei, ikke sjans engang nå! Han skal ha fri ei uke etter, hva er ei uke??? Kan ikke reise da uansett, jeg må være her med jentene og han som går på skolen..han må innover å få ut tinga av huset vi skal leie ut. Fader så skuffa jeg er :-( *snufs*
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. mars 2008 Egoistisk og uansvarlig er det ikke...men mere ubetenksomt og feigt....jeg klarer meg jo godt alene uten han her, men det er slitsomt og kjedelig. Skal snakke med ham igjen i morra når jeg får roa ned..nå er jeg å inni helvete skuffa og lei meg og vet at jeg kommer til å grine meg i søvn i kveld også. Fra nå av det det stopp på den slags turer, og det får han selv forklare sjefen sin...han har familie og barn som tenger ham hjemme. Mer en 7 dager borte er utaktuelt fra nå av! Da får de andre ta på seg de turene.. At han har tatt begge de to lengste turene firmaet har had i vinter er ikke rettferdig i det hele tatt!! Og får jeg høre at han har MASA seg til den siste turen her...vel..da spørs det om det blir reine kjerne eksplosjonen..for jeg har vært veldig tålmodig med ham til nå med denne jobbinga..har klaga litt her..men holdt kjeft stort sett til ham.
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. mars 2008 hehe..prøver å se for meg karene i skibakken ja :-DDD Hadde sikkert vært litt av et syn ;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #17 Skrevet 10. mars 2008 Måkke syte sånn, vettu. Da får kranglerne noe å snakke om ;-) Neida, synes det er dårlig gjort av mannen din. Du har vært mye aleine i det siste, har jeg inntrykk av. Og når han kommer hjem, så tar du deg fri, så kan han ha unger og hjem en stund Synes du er flink jeg, styrer og steller med både unger og oppussing. Trøsteklem til deg
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 Skjønner deg godt jeg Ugla.. Gubben min har hatt en helvetes uke og skal ha helvete fram til påske.. Han er jo hjemme men da må han sove.. Jobber fra 01.00 til 16.00 om dagen.. Må opp klokka 12.00 og da sier det seg selv at man trenger søvn.. Han jobber som kjøttskjærer. er ikke greit med mannfolk som jobber med langtransport?? heller... Sender deg en jeg er også ensom klem så kan vi sitte her og sutre..
solstråle69 Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 Jammen er det ikke jobben hans, da? Kan han selv velge hvilke turer han skal ta?
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 10. mars 2008 Tatt pause i oppussinga nå da..men ble ferdig med barnerommet sist han var borte i det minste!! Han sto å måpa da han så rommet :-DDD Nå er jeg for utbrent rett og slett...hadde jeg had overskudd så skulle ejg ha tatt fatt på loftstua..men kun rydda ut alt fra den og revet lister og sånn får det stå noen uker!
Shabby Cheap Chic Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 Komme å hjelpe deg jeg Ugla.. Eeeeeeelsker oppussing... Skal begynne hjemme her nå hvert øyeblikk å.. Er så mange spikerhøl o.l i veggen etter de som bodde her før.. Er det mulig å ha så mye rart på veggen.. hehe
Nit@™ Skrevet 10. mars 2008 #22 Skrevet 10. mars 2008 Kjære Gud Jeg ber om visdom til å forstå min mann. Kjærlighet til å tilgi han og tolmodighet til å takle humørsvingningen hans. Fordi Herre, hadde jeg bedt om styrke, da hadde jeg bare kaldkvelt han. Amen!
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 10. mars 2008 Kjekt å holde på ja..LITT tiltak når ma skal etterisolere og bygge opp ny vegg igjen da...derfor er det litt tiltak å sette i gang igjen..sukk.. Må skjære nye liter, lage nye foringer til vinduer etc...BLÆH!! Lurer litt på om jeg heller skal fortsette å skifte ut gjerdet ute, har "hønsenetting" på store deler enda, ble ikke ferdig i høst....hmmmm...spørs om jeg ringer å bestiller meg materialer på GUBBENs regning i morra!! :-DDD Muhahahaha....
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #24 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk, den trengte jeg! *smaks*
Nit@™ Skrevet 10. mars 2008 #25 Skrevet 10. mars 2008 Gift med en sjåfør selv. Og er sjåfør. Ble stående i Tyskland uplanlagt og rakk ikke bursdagen (4 årsdagen) til mellomsten ( Kom hjem samme dag, men kl 22 om kvelden, kunne ikke akkurat vekke han da....... ( Det var da jeg oppdaget at langtransport, ja det blir når ungene er store!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå