Gå til innhold

jeg klarer ikke være venn med bf :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er helt forkastelig. jeg har så dårlig samvitighet! men jeg føler at jeg har prøvd alt.

Vi har kontrakt på når han har barnet. han har han stort sett da. kan ikke klage på det! og det gjør jeg heller ikke. problemet er bare at han ALDRI stiller opp på noen ting ut over det samværet han har. Han har aldri vært med på noen ting i barnehagen. jeg maser ikke heller. han får info av bh på når han skal være der. men dukker ikke opp.

han dukker ikke opp på helsestasjonen heller, men ok.

han forteller ingen ting om hvordan barnet har det. snakker ikke til meg ut over "hei" gir meg barnet og går. nå møtes 1 gang vær 14 dag. (han begynte å si hei etter at jeg tok opp på fvk at det var normal hørflighet)

om barnet blir sykt når han skal ha samvær mener han at han skal ha samvær alikevel. sender jeg barnet av gårde, blir han sur "han er jo syk og sur jo" sender jeg ikke barnet blir han sur da også.

han klipper småen og nekter for det (?????) og jeg har prøvd og snakke med han 1 milion ganger. jeg legger meg ALDRI opp i hva dem gjør. selv om far kommer og skryter av at barnet på 8 måneder spiste en hel softis til middag osv. jeg har ikke noe med det. jeg vet.

nå er han 17 måneder og jeg bare gruer meg mer og mer til han fortsår at pappa ikke er noen ordentlig pappa. han kommer aldri til og stille opp på skoleavsluttninger osv. der er jo jeg...

jeg får ikke til og snakke normalt med han lenger. har prøvd og prøvd. er så sliten :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klipper småen? Håret altså? Det kan han vel ikke ha gjort til noen vane enda, gitt at småen er 8 mnd.

Skrevet

Det står at barnet er 17 måneder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...