Gå til innhold

Svar fra nav?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har svar fra NAV på søknad om foreldrepenger? Hvor lang tid tok det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk faktisk overraskende fort - ikke mer enn et par uker, faktisk! Det var NAV St.Hanshaugen, det kan kanskje være forskjell på de ulike kontorene.

Skrevet

jeg sendte inn søknad for et par uker siden ca, har ikke fått svar..jeg har vært veldig mye fram og tilbake på nav for å fikse ting, og de er veldig treige ... men ja er jo forskjell fra kommune til kommune:)

Skrevet

sendte inn rett etter jul, fortsatt ikke fått svar. Er visst ikke alle som får det før fødselen, har jeg forstått..

Skrevet

jeg fikk beskjed om at svaret/beregningen ikke ble gjort klart før termin/fødsel...

Skrevet

Laaaaaaaaaang tid søkte like før jeg gikk ut i permisjon 26 november for ca 2 uke rsiden fikk jeg svar!

arbgiver betaler for meg og de får igjen av NAV,ringte NAV ca 1 uke etter jeg sendte inn pga at jeg hadde fått nytt skjema om permisjonspenger tilsendt i posten,trodde det var noe feil med det første men da fikk je gvit eat alt var i boks. Men skriftlig svar fikk jeg altså etter nesten 4 mnd! hadde jeg ikke ringt så hadde jeg ikke fått vite noe før brevet kom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...