Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har ei lita tulle på 6,5 mnd som gulper en del. Fikk beskjed at dette vil bedre seg når vi startet med mer fast føde.... Nja, synes hun gulper ennda mer. Gir henne som regel mme før annen mat (hvis ikke vil hun ikke ha mme) og så får hun rape. Da kommer d opp masse, gjerne fra måltidet før. Så gir jeg henne middag og dessert. Og når hun da får rape så er d ofte at melka som kommer opp. Og så etter en stund (gjerne etter jeg har tatt av henne smekka så kommer middagen. Huff alle klærne er full av gule flekker. Og nå som hun får mer fast føde lukter d jo helt forferdelig. Noen med erfaring av dette som har tips til meg???? Når jeg legger henne på mage så bader jo ho i gulp. Og hver gang jeg steller på henne og akkurat fått på klærne så kommer d gulp opp. Og ofte selv om d er rett etter mat så er vesken som kommer opp helt blank.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Godt å høre at andre også har det sånn! Det vi har gjort, var å ha henne mest mulig sittende og på rygg etter mat, bare på magen før neste måltid. Men når hun kom seg rundt selv, måtte hun bare bade i sitt eget gulp... Da hun startet å krabbe, fikk hun mindre trykk på magen, og det ble litt bedre. Nå er hun 8,5mnd, og det har vært litt mindre gulp nå. Har prøvd uten melkeproteiner, men det er ikke mye bedre. Det ordner seg nok til slutt.
Chunky81 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 her er det neste ikke noe gulp nå, 8 måneder. frem til nå har det vært gulp hele tiden. jeg trodde aldri det skulle stoppe, men heldig vis har det gjort det.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vi også sliter ekstremt med dette. Barnet vårt er 1 år og gulper konstant. Vi går på medisiner,som ikke har gitt reslutat foreløpig, så kanskje det blir operasjon etterhvert. så vil anbefale deg en tur til legen for og få henvisning til barnelege rundt dette. Ønsker dere lykke til
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hadde supergulper frem til han var 6 mnd,da viste det seg at han hadde melkeallergi,startet med prosobee etter 2 dager stoppet gulpingen.Det kan jo været det samme med babyen din?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå