Gå til innhold

Noen som har født enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 2 april, men blir sattigang til mandag. Så får vi se om jeg blir den første aprilmammaen som får, men er nok ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om to andre her inne som har fått alt. En ved keisersnitt pga noen komplikasjoner, ei annen ved at vannet gikk 6 uker før termin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin den 4.april, men skal ta KS den 25.mars!!!!

Gleder meg sååå til å bli ferdig nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina&nr2!¤høygravid¤ hvorfor skal du ta KS da? :)

72moddelen og tulla hvorfor blir du satt igang? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir satt i gang pga av ryggen, det som hjelper meg å bevege meg for tiden er kiropraktor(4 timer i løpet av en uke) samt oppfølging 1 gan pr uke(gått ca 2 ukeer siden jeg startet behandling), men er ikke helt bra for babyen da jeg blir uvell. Så kirpraktoren min skrev en epikrise på beh. og gyn. sendte en henvisning og jeg fikk ja fra en spesialist på kvinneklinikken, noe jeg er glad for, så jeg kan ha ork til å føde. Så nå ser jeg fram til å få babyen min og få skikkelig beh. for ryggen slik at jeg kan bli "normal igjen. ps bekkenet som har låst seg og dratt ryggen skeiv, ikke noe godt :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemor85 har fått babyen sin:) 38 dager før termin. hun er på sykehuset enda, en uke siden vannet gikk og baby er nå 6 dager gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha KS pga rift sist.

Alt gikk så fort og jeg sprakk veldig, har fortsatt en del slot pga dette. Ved planlagt ks slipper jeg å tenke på at det blir verre.

 

Men jeg håper på en måte at fødtselen bare starter og går unna i en fei,å selvfølgelig at alt går bra!! Gruer meg litt til ks må jeg si=)

 

Fødtselen min sist var jo fin, hadde det bare ikke hvert for den dumme riften=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 25 april, men prøver å holde ut ihvertfall et par uker til - svangerskapsforgiftning - så det blir nok kanskje marsbaby på meg..... (håper jeg klarer til april - for da blir det ikke prematur)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...