iLoVeMyLiTtLeCuTiEpIe Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 ...og både jeg og barnelegen (på helsestasjonen) trodde at jenta mi på 2,5 år kom til å få en aller annen form for beroligende før undersøkelsa (da hun skal sitte heelt i ro i 20 min, noe som er helt umulig for en vilter krabat som henne + at hun har litt legeskrekk fra før av...) Men nejda - i steden for å gi henne noe så måtte jeg, pluss 2 andre sykepleiere tviholde henne - mens hun hyla og grein i 30 min... Det var helt forferdelig !!! HUn sovna av utmattelse etter at undersøkelsa var over..stakkars prinsessa mi !! Nå kommer hun i alle fall til å ha legeskrekk FOR EVER !!!! ...eller ??
*ale* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Men herlighet da!!!! Kunne de ikke gitt henne litt Dormicum i nesa? Da husker de ikknoe heller.. Pyton!!! Stakkars dere!!!!!
Himmel og hav Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Uff, så ille. Men jeg tror at de ikke kan gi beroligende før EEG fordi det påvirker hjernen, og det er jo tross alt elektrisiteten i den de skal måle. Jeg har vært gjennom det aaaange ganger med sønnen min, og det eneste som gjelder er å være helt rå på bestikkelser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå