Zliss Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 HVor tidlig kan man dra på ultralyd?? Er i mitt første svangerskap og er så redd og vil bare få sjekket alt ut så fort som mulig så jeg vet at alt er i orden til nå! Er 5+2 på vei... Skal til legeen onsdag, kan jeg bestille ultralyd da eller burde man vente til nærmere uke 12???
Fomle84 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jordmor sa til meg at det beste er mellom uke 10 til 12. Hvis du vil se babyen og, før det kunne man bare se hjerte. Jeg ska på onsdag og er da 9+5. Har ei venninne som var like langt da hun var og da kunne hun se babyen greit og.
lin76 Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Forstår godt du er nervøs og vil sjekka så snart som tidleg. Men viss du klarer å venta eit par veker til, er det meir å sjå. Eg var på ul då eg var 10+2, og det var heilt SUPERT. Såg tydeleg ein bitteliten baby med hjerte som banka og armar som sprella. I veke 10-14 kan ul-legen dessutan sjå om alt ser normalt ut når det gjeld brokk eller Downs - trur ikkje det går tidlegare. Lukke til same kva du vel, og gratulera med graviditeten!
Zliss Skrevet 11. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mars 2008 Tusen takk førr gode råd, trur æ vente ei lita stund til da, men syns uken går så sakte som dæm aldri før har jort.. E væll fordi man glæde sæ sånn;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå