Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er 15+5 i dag, har fått time til ultralyd når jeg er 19 uker. Er det sent? Leser at "alle" går på rutine ultralyd før det.. Klarer nesten ikke vente =) Lurer liksom på om jordmor har satt opp litt sent, hehe, sikkert ønsketenkning, men når har dere vært på rutine ultralyd ?

takk for svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ultralyd er vanlig mellom uke 17-19, så det trenger ikke være noe unaturlig i det :) Faktisk er det jo bedre at du er der litt ``senere``, da er jo babyen større, og man kan se mye bedre om alt er som det skal.

Lykke til :)

Skrevet

Jeg var på ul da jeg var 19+4. Tror det er ganske normalt.

Skrevet

Jeg var 18+5 da jeg var på UL. Det skal vel bare være før 20 uker?

Skrevet

Var på UL i uke 18 jeg, og var jo helt fantastisk. Både kjæresten og jeg hadde store tårer i øynene :-) er i uke 23 nå, og trenger en tett oppfølging fra legen ang. noe hjerteproblematikk fra min side, så må passe at medisinene mine ikke hindrer fosteret å vokse normalt.... :-S Skal til undersøkelse imorgen, gruer meg litt nå....

Men mange går på tidlig UL for de klarer ikke vente.... Og vil jo self sjekke at alt er ok :-)

Lykke lykke til, og gled deg masse. Den mest fantastiske opplevelsen jeg har vært med på....

Skrevet

jeg var 16+6 da jeg var på ultralyd. var så vidt de klarte gjennomføre undersøkelsen fordi barnet var så lite. bra for deg at du er 19, da er barnet større;) selv om det selfølgelig er lenge å vente.....

Skrevet

Var akkurat 20 fullførte da jeg var på rutineul. Tror det er helt vanlig med uke 18-19-20.

Skrevet

jeg skal på rutine ultralyd etter påske, er da 19.5 uker på vei, altså jeg er i min 20uke. Er lenge å vente, men var ikke ledig før så må bare se det positive i det at babyen er blitt større=)

Gleder meg utrolig mye=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...