Gå til innhold

Noen med nesten delt livmor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut forrige svangerskap at jeg hadde det, for det endte med keisersnitt grunnet setefødsel om ikke.

Nå denne gangen ville de følge med hele veien når barnet begynner å bli litt størrelse på for å få snudd tidlig om mulig så jeg kan få gjennomføre en vanlig fødsel.

Når har de snudd seg riktig med dere?

Har dere måttet få hjelp til å snu dem? Når isåfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 19 og har helt delt livmor. For meg er det helt ok med keisersnitt så tenker ikke så mye på det med å få snudd barnet. Er mere bekymret for fortidlig fødsel. En venninne har "vanlig" livmor og han lå med rompa ned. De prøvde å snu han, men det gikk ikke. Men de fikk en perfekt sete fødsel. Gikk du hele svangerskapet ut i forrige svangerskap?

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke delt livmor men den er meget hjerteformet. Første barnet mitt låg i sete. De prøvde ikke engang å snu henne før det var litt før seint til det. (hun satt så langt ned i bekkenet) Men det blev en bra setefødsel. Nr 2 satt i sete hun og. Fikk UL før å kjekke dette i uke 35. Fikk snudd henne i uke 36. hadde en normal fødsel i uke 37. Nr 3 låg mot alle odds med hodet ned så det gikk vært fall perfekt. Nå med nr 4 er jeg meget spennt på hvordan bebien ligger.

Lykke til!

Skrevet

Jeg har en hjerteformet livmor og alt tyder fram til nå på at babyen trives med hodet opp og rompa ned. Jeg ønsker så sårt en vanlig fødsel. Det eneste jeg får gjort er å spise null sukker og prøve å holde fødselsvekta så lav som mulig. Det blir spennende å se..

Skrevet

Jeg fikk fastsatt KS ca to uker før termin, men fødselen startet selv en uke før KS datoen, så jeg ble innlagt på sykehus med rier og fikk dempet dem, dagen etter tok de KS.

Jeg vil gjøre alt for å slippe KS da jeg fikk mange kroppslige reaksjoner under dette, og var ikke gangfør på uker etterpå. Kan selvfølgelig bli helt annerledes denne gangen men.... Og følte jeg ikke fikk avsluttet det hele på skikkelig vis.

Denne gangen er det prøverør så har ikke fått være med på starten engang!! hehe.... Så håper dertfall på en skikkelig avsluttning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...