AE❤️ Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jenta mi på snart 9 mnd har masse masse hår.. Langt nede på ryggen og skikkelig sveis,har klipt seg 5 ganger alt. Badingen og hårvasken har til nå gått stort sett greit,men nå er det blitt et helv.... Må jo ha full shamonering, går greit helt til vi skal skylle.. Hun griner og vil ikke.. Er så fælt,vil ikke påføre henne traumer og vannskrekk heller! Noen som har noen gode tips? Hvordan gjør dere badingen?
Næsningsfrua Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Nå har ikke jeg hatt jenter med langt hår, men kan da svare for det... Jeg har pleid å løfte haka med en hånd, og sagt fra at nå kommer vannet, og spylt håret. Ikke noe mer hokus pokus enn det. Ikke bestandig like populært, men ingen har fått traumer eller vannskrekk! Jeg har aldri dillet med klut/skjerm eller hva det måtte være, håret skal skylles, ferdig med det! Er ikke så streng som jeg høres ut, bare bestemt
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Klipp henne kort og la det være kort til hun blir litt større. Men det kan jo være at hårklippen ikke er så poppis heller da.
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 hva med å kjøpe sånn bade"caps", som man tar på hodet som gjør at vannet ikke kommer i ansiktet?? kan jo være derfor hun blir "redd" pga vann i ansiktet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå