Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har lagt ut innlegg her før, grunnet blødde i uke 6:-( mistet ikke, og blødde ikke mer, men begynte å blø litt i går, bare på papiret, fikk ul og så lille spiren vår hoppe.-) blør ikke mer, bare litt mørkt på papiret som sikker er rester..har mistet 4 ganger og en av dem i uk 16, men da hade jeg hjerteformetlivmor..får litt nerver selvfølgelig og tekte om noen har blødd så sent som dt har gått fint med????:-) håper noen kan svare..er 11+0 i dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stytblødning 11+5...

er nå 25uker på vei..

ble sendt med sykebil til sykehuset... men var trolig bare at morkaken lå over mormunnen...

men alt gikk bra...

nå er det fult av liv i magen...

Skrevet

Med førstemann blødde jeg masse! Først i uke 8, og siden i uke 11, deretter fra uke 13 til 17... Ikke mye, men i begynnelsen var det friskt blor, senere ble det brunt, av og til lyserosa - dvs utflod med litt blod i... Gikk helt fint, og har ei jente på snart 4 idag:) 'håper det går bra med deg:)

Skrevet

Hei.

Jeg blødde i uke 13, og det har gått kjempe fint med min lille prinsesse. Er nå i uke 23; kjenner liv hver dag, men merker jeg er veldig på vakt for hver minste lille ting da.....

Lykke til videre, men husk at mange blør og det går fint likevel. Godt å vite at du fikk UL så fort som du gjorde...

Masse masse lykke til :-) Krysser fingrene for deg og din lille spire....

Skrevet

Hei.

Jeg blødde masse i uke 13, var helt sikker på at jeg mistet, men sitter her nå med stoooor kul på magen:)

Hadde skikkelig styrtblødning, blodet bare rant og rant, og fortsatte å bli en del til uke 18. De fant ikke ut av hvor blødningene kom i fra...

Skrevet

åååååå dere er gode, takk for svar:-) kjenner meg veldig gravid, men tunge ømme bryster samt kastet opp i mårres fø frokost som de fleste dagene-) og ikke minst den sulthetsfølelsen:-) men godt å høre om dere som det har godt så fint med, håper jeg kommer snart inn til dere for godt:-) takk

Skrevet

hadde kjempe blødning i uke 10|, da blødde jeg mye.

fikk UL og alt var bra med mine to, venter tvillinger:)

da var det også morkaken til den ene tvillinigen som låg over livmorhalsen.

Ny blødning i uke 12, alt ok da også, ny UL.

Og litt brunt innimellom har jeg gått med siden da.

det er litt opp og ned men alt er bra med mine og er nå i uke 17+5.

Så dette kan gå kjempe fint, prøv å ta det med ro og ikke løfte osv, fikk jeg beskjed om.

Lykk lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...