Gå til innhold

Dere med bebier i seteleie..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var det med nr. 2? Er seteleie på noen måte "arvelig"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på....

Skrevet

Huff, har lyst på en til, men ikke i sete, bekkenet mitt er for lite, og har skikkelig KS-skrekk, noe som ikke ble bedre etter KS m lilleman.. Noen med erfaring av å få snudd bebien?

Skrevet

Jeg fikk første i seteleie, og har siden fått to på normalt vis!

Skrevet

De sier du kan ha en økt sjanse for å få flere i sete når du har hatt en. Det er fordi det kan være at bekkenet ditt er på en slik måte at barnet foretrekker å legge seg slik. Men som regel er der ingen grunn, bare ungen som liker seg slik. Jeg fødte første i sete. Nestemann kom kjapt og greit på vanlig måte.

Skrevet

takk for svar!! Flere?

Skrevet

Nr 1 kom i seteleie, de 3 neste kom "normalt".

Så her har det ikke hvert "arvelig".

Skrevet

Jeg fødte å i sete og lurer på det samme. Mener legen sa at sjansen var der siden som noen sa over at livmoren eller bekkenet er slik at babyen foretrekker seteleie. Men det er også mye større sjans for å få til en velykket snuing da om babyen er i sete siden livmoren da er litt større enn første ganegn :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg er født i sete, pappaen til snuppa lå i sete, så han ble tatt med ks.

Jeg fødte snuppa i sete, men har bytta pappa, til nr 2, så han kom normal vei :)

Skrevet

Snella lå i sete da hun kom til verden.. Nå er jeg høygravid med nr 2, og denne ligger også i sete.. Skal til sykehuset på mandag og prøve og snu... Første fødsel endte i hastesnitt siden ingen visse hun lå i sete før pressriene kom, så nå håper vi på vaginal fødsel denne gang :)

Skrevet

Første lå i sete og andre vanlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...