Gå til innhold

min manns beste venn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget,.. jeg tror det er mest for å lufte tankene mine litt.

Jeg traff først en mann(A) for 6 år siden som jeg var på en date med, før jeg fant ut at han ikke var min type.. han minnet rett og slett for mye om han jeg akkurat hadde avsluttet ett forhold med..For snill.. som jeg kallte det.

Rett etter traff jeg en annen mann,© kameraten til A.

Han er i dag min mann og far til mine to barn, og vi har det greit sammen.. IKKE fantastisk , men greit.

A er i dag gift med venninda mi, og i og med at han i tillegg er min manns beste venn treffes vi ganske ofte.

Hver gang det er alkohol i bilde forandrer A seg utrolig, Han ser på meg,med ett lengselsfyllt blikk.. sier mye rart og gir meg generelt inntrykk av at han ikke akkurat er ferdig med sine følelser for meg.

Jeg kan godt være med på en spøk eller to om at vi skal bytte menn for en kveld og sånnt men jeg begynner å tro at A tar det alvorlig når sånt blir sagt.

I helgen var vi alle sammen i bursdag til en venn,.. og stille som A er sa han ikke noe de første timene,

Men når han begynnte å bli full kom han tettere og tettere på meg.

Da vi reiste fra vorspiel til utestedet vi skulle på satt han seg ved siden av meg og begynnte å stryke meg over lårene og ryggen.(må bare si at han er veldig gohjertet og helt harmløs,.så jeg følte ikke at han presset seg på meg akkurat ,.. men syns jo ikke det var så veldig kjekt). Jeg vet ikke hvem som så det, Men jeg fikk meg ikke til å si noe høyt mens konen hans var til stede,. Jeg sa det til min mann da vi kom utenfor , og han syns det var litt morsomt, og jeg tror søren meg at han tente litt på tanken av at hans kone var ettertraktet av andre menn... gjøken.

Min mann og jeg tok bussen hjem sammen med A .. han gadd ikke engang å vente på konen sin... ville haller gå med oss,. og hele veien hadde han hendene sine på ryggen eller lårene mine,.Han spurte til og med min mann om det var greit at han varmet meg når jeg sa jeg frøs... .

Vi skulle av bussen flere stopp før han,.. og gjorde så... men vi var knapt kommet innfor døren hjemme da det ringte på og han sto utenfor.. han viste ikke selv hva han ville,.. men endte opp med å overnatte på sofaen vår.

Det virket mesten som min mann ville brife eller noe,.. for plutselig ville han ha sex,.( noe vi knapt har hatt det siste halve året). og brydde seg ikke med å være stille.

Jeg sliter med en indre konflikt,. Skal jeg fortelle min venninde hvordan mannen hennes oppførte seg,.. og risikere at han blir kastet på dør,.. eller skal jeg ikke.

Jeg har selvfølgelig tenkt å ta det opp med han når jeg treffer han alene,.men hva skal jeg gjøre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du bør ta det opp med han før du går til kona hans. Muligens han ikke legger noe i det. Men hvist så. Hvorfor godtar du at han da stryker dg på låra & ryggen?

Skrevet

jeg godttok det ikke.

dyttet vekk hendene hans hele tiden.. men ville være diskre overfor kona hans nettopp fordi jeg ikke vet hva han mente med det. jeg har ikke lyst å ødelegge noe for henne..

Har snakket med han om det.. han sier han ikke kan huske det,.. men det tror jeg er hans måte å slippe å forholde seg til det. han hadde ikke drukket så mye.

jeg kommer ikke å si noe til venninda mi.. med mindre det gjentar seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...