Karoline's*mamma Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er lei av å drasse på laptopen i ei veske, og so er det så liten plass i den. Får nesten ikkje plass til dei to skivene eg har i niste. Har du eit tips til ein fin (laptop)ryggsekk? Gjerne på nettet...
Karoline's*mamma Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2008 Dytte... Ingen som har tips om ein fin ryggsekk til laptopen min?
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg fikk tak i en super en på clas ohlson for 3 år siden og jeg har den fremdeles i dag. Kanskje de fremdeles har noe brukbart? Eventuelt prøv mac butikker på nett, de selger mye lekkert til laptop (og mye av det passer greit til annet enn mac).
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Min er av merket targus, den er enkel og grei, og plass til noen bøker, matpakke og et lass med duppeditter jeg drar med.
Karoline's*mamma Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk for svar. Då har eg fått idear på kor eg kan leite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå