dritgrei hei hei! Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 vi skal i snø og fjell med familien og det gleder eg meg til!!!
*ale* Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Vi suser på hytta vår mes sekken full av lammestek og påskeegg:) Gleder oss... Kjøpt VERDENS største påskeegg til ungene i dag.. hehe.. De kommer til å besvime.. Men skal ha leker o.l. i de da..
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Vi skal grille pølser og drikke påskeøl i solveggen. Men det er hjemme altså. Har bestilt to overnattinger på Quality hotell badeland i Sarpsborg også.. Og så skal vi se om vi ikke får begynt på terrassen (å bygge den altså)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Mulig en dagstur om svigers skal på hytta, ellers får vi besøk av min far og søster. Så skal vi kose oss hjemme med påskeegg og den nydelige lille sønnen vår- 3 uker nå!!
lego Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Nehhh.... Egentlig ikke, men det blir veldig koselig etterpå da... Skal pusse opp litt...
MamiMaribel Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg får besøk av bestevenninnen min og jenta hennes, som er like gammel som min. Gleder meg som en unge! :-D Det eneste vi har planlagt er å gå på påskeggjakt i hagen -ellers blir det kos med jentene på dagen, og sofasitting, skravling og godtespising på kveldstid - vi er begge høygravide, og ganske dorske nå, hihi:-DD
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Skal reise til Danmark. Gleder oss :-)
~Roskva~ Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Vi skal prøve oss på å kjøre langtur med lillepia for første gang... Hun skal rekke å bli vant til å kjøre den turen i løpet av barndommen sin, ja. Vi skal kjøre hjem til min familie for hele påskeuka :-) Masse god mat, og båltur i fjæra hvis det ikke er for mye snø. Er det mye snø, får vi ha båltur i marka istedet.
Cat.68 Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Jeg får besøk av mine foreldre fra Sverige. Gleder meg masse ild et siden det ikke er alt for ofte vi kan ses. Hvis det er flott vært blir det nok noen fjellturer også ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå