Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg savner faktisk å ha mensen!!! Har ikke hatt det på over to år. Savner å være "normal" igjen og ikke dele kroppen min med noen... Bare kunne ligge på magen, kunne gå uten å ha vondt.. Som jeg gleder meg:-) Føler jeg har gått gravid i to år nå...
nickoline og supermann Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 ti hi...jeg har hatt lite eller ingen mens på 3 år ..... den har kommet, og jeg hater det!
JompaDaris Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Nå føles det godt å være mann, er mye vi slipper..
Sjefsmegga Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 hehe...veit hvordan det der var ja..fra desember 2004 til november 2007 hadde jeg kun 2 renselser og ingen menstruasjoner, fikk to tette...sukk...jeg savna den ikke... MEN jeg kan ligge på magen i det minste da!!!
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 To tette du også ja? Savner vel kanskje ikke selve boldet men alt det der med kvinnekroppen:-) Føler så veldig for å fungere normalt igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå