mamma`n til nurk Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Kjente noen dult til morgenen i dag, et par dunk i ettermiddag og såvidt det er litt bevegelse i kveld...Vet ikke om det er noe å ringe føden for eller om jeg skal se det ann en times tid til? Drikker cola nå, skal prøve med isvann og se om det hjelper..... Er forresten 2 dager over termin...
aprilspøk Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Gjør det du tenkte å drikke og se det an en times tid. Men hvis du da føler at det likevel kjennes mindre liv enn vanlig, ville jeg ringt føden for å komme på en sjekk før natta. Alt er sikkert bra, men bedre å sjekke en gang for mye!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Tror det du beskriver er ganske normalt. Ikke la deg lure av mange her inne som det virker som lyver og/eller overdriver når de skriver at "babyen turner HEEEEEELE dagen" etc.
mamma`n til nurk Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Nei, jeg har merket meg at det er mange bekymrede sjeler her inne som har kommet inn til sjekk og da har alt vært normalt, men blir litt bekymret når hun beveger seg mye mindre enn hun har gjort de siste dagene. Men på den andre siden, jeg har hatt mange kynnere i dag, så det kan jo være derfor. Kjenner jo hun lever for jeg kjenner bittelitt bevegelse, men det er så svakt....tror nok kanskje jeg er litt overbekymret..
mamma`n til nurk Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 da ble det litt liv igjen! Nå har jeg dultet i magen, drukket iskaldt vann og tygd på isbiter! Da kan jeg sove trygt i natt, håper jeg:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 skjønner deg godt. blir også bekymret når hun rører seg lite, selv om jeg vet at det er helt normalt at aktiviteten er forskjellig fra dag til dag. noen dager er det "full rulle i leier´n", andre dager blir jeg veldig bekymret fordi hun knapt rører seg.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 min var rolig rett før fødsel... holdt på å bli KS.. ville ikke røre seg... men plutselig fikk jeg rier og vannet gikk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå