jeentaa Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 hadde mens 7 januar.. 14 feb fikk jeg litt sånn mørk utflod, tok da en test og den var negativ. så sist helg altså 1 mars ca, tok jeg 2 nye tester og disse to var positive.. skal til legen i morgen halv 1. noen som tror jeg er gravid? har litt sånn symptomer, tror jeg.. hvis ikke alt bare er psykisk..???!!.. øm i puppene, og kvalm til tider, lite matlyst.. men var bare så redd for mørk utflod.. hvis en test viser positiv, er den 100% sikker da? er du gravid da?
jeentaa Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 skjønner bare ikke hvorfor den første testen var negativ. da bør jeg vel bare være 1 måned på vei? kanskje 2? tror du???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Du er nok gravid ja:) Det første testen ble nok negativ fordi du ikke hadde produsert nok hcg til at det slo ut på testen. Hørtes jo ut som en festeblødning det du hadde den 14, så da er du kanskje rundt 6 uker på vei (bare gjetning fra min side). Gratulerer så mye!!
jeentaa Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 festeblødning? et hurrarop eller? hehe.. takk for det! vi haa nå prøvd i et år.. sluttet på pilla for et år siden, så vi håper at det endelig har truffet blinken..
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Noen blør litt når spira fester seg, det er ca en uke etter eggløsningen:) Dere har nok truffet blinken nå ja, tror du trygt kan slippe jubelen løs! Hurra!!!! Det var velfortjent etter et år med prøving!
jeentaa Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2008 takk for bekreftelsen! ååå.. gleder meg til lege timen i morgen slik han vil se hvor langt jeg er på vei ca
Gjest Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Hadde du mensen i denne perioden, eller bare mørk utflod? Uansett, gratulerer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå