Gå til innhold

Fra 28 dagers syklus til 26...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette noe å si for fruktbarheten?

(Dette skjedde etter et avbrutt svangerskap i oktober....)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lutealfasen også blitt kortere da? Det er som oftest lengden på den som har betydning for om man kan bli gravid eller ikke. Den bør være på 10 dager eller mer, helst over 12

Skrevet

Hei. Så trist med det avbrutte svangerskapet....håper det går bedre med deg nå, var du langt på vei? jeg har det samme, har hatt 28 dagers syklus så lenge jeg kan huske, men fikk plutselig 26 dagers fra desember av... hmm... Tror ikke det har noe å si om hvor stor fruktbarhet man har, men det skaper mye frustrasjon med andre ord! :)iallefall hos meg, om jeg hadde 26. dagers syklus forrige mnd, er jeg nå 4 dager på overtid, men ingen mens, men mange mens-SYMTOMER! argh... men så kommer det ann på om jeg traff dato for eggl. (billigstrimmel)

Skrevet

Vet ikke helt om lutealfasene har blitt kortere...men bør vel kanskje sjekke det...

Jeg hadde ikke kommet så veldig langt i svangeskapet, litt over 13 uker..

Litt frusterende med disse forandingene i syklusen ja!!

Håper det det setter seg en spire snart...har hørt at man er mer fruktbar om våren og sommeren!

Takk for svar:o)

Skrevet

P.s. får håpe du er gravid, mummi-me!!!!

Skrevet

tusen takk, vi har jo trua så lenge ikke TR har kommet... lykke til til deg og, Mahari! :) :) :)

Skrevet

Jeg har gått fra 27 til 24 dager etter svangerskapet mitt. Vet ikke om det har noe å si, men det er "normalt" alt fra 20 dager har jeg hørt.

Men hvor lang denne syklusen blir, er jeg spent på! Kjennes ut som jeg har el i dag, men den skulle ikke kommet på flere dager (er ikke prøver ennå, men snart)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...