Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Har dette noe å si for fruktbarheten? (Dette skjedde etter et avbrutt svangerskap i oktober....)
Babyønske �� Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Har lutealfasen også blitt kortere da? Det er som oftest lengden på den som har betydning for om man kan bli gravid eller ikke. Den bør være på 10 dager eller mer, helst over 12
Dinoproto Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Så trist med det avbrutte svangerskapet....håper det går bedre med deg nå, var du langt på vei? jeg har det samme, har hatt 28 dagers syklus så lenge jeg kan huske, men fikk plutselig 26 dagers fra desember av... hmm... Tror ikke det har noe å si om hvor stor fruktbarhet man har, men det skaper mye frustrasjon med andre ord! :)iallefall hos meg, om jeg hadde 26. dagers syklus forrige mnd, er jeg nå 4 dager på overtid, men ingen mens, men mange mens-SYMTOMER! argh... men så kommer det ann på om jeg traff dato for eggl. (billigstrimmel)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Vet ikke helt om lutealfasene har blitt kortere...men bør vel kanskje sjekke det... Jeg hadde ikke kommet så veldig langt i svangeskapet, litt over 13 uker.. Litt frusterende med disse forandingene i syklusen ja!! Håper det det setter seg en spire snart...har hørt at man er mer fruktbar om våren og sommeren! Takk for svar:o)
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 P.s. får håpe du er gravid, mummi-me!!!!
Dinoproto Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 tusen takk, vi har jo trua så lenge ikke TR har kommet... lykke til til deg og, Mahari! :)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Jeg har gått fra 27 til 24 dager etter svangerskapet mitt. Vet ikke om det har noe å si, men det er "normalt" alt fra 20 dager har jeg hørt. Men hvor lang denne syklusen blir, er jeg spent på! Kjennes ut som jeg har el i dag, men den skulle ikke kommet på flere dager (er ikke prøver ennå, men snart)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå