Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som går/har gått på denne kuren... Funker det??? Hvor mye tid bruker dere på å lage maten som dere skal spise? Er ikke så glad i å lage mat se... Kan jeg f.eks lage flere posjoner på engang og oppbevare det i kjøleskap?

Noe annet jeg må tenke på???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA, det funker! Funket som bare rakkern på meg. Men du må være veldig bevisst på sammensetningene av proteiner, fett, karbohydrater (veeeeldig lite av sistnevnte) og å få i deg nok vann. Brukte ikke noe lenger tid på å lage "ketolysemåltider" enn andre måltider, man bruker bare andre bestanddeler i måltidene. Men husk at kuren er for dem som skal ned 10-12 kg eller MER. Ikke for bare et par-4-5 kg...

Skrevet

Ja jeg er klar over det, og jeg har mer enn nok som skal vekk.... :)

Har kjøpt boka, men ikke lest så mye i den ennå, sitter og skal bestille de vitaminene nå tenkte jeg...

Skrevet

Følg boka den første måneden - da får du et supert utgangspunkt, både med tanke på å snu vaner, og å klare å gjennomføre omleggingen av kostholdet. Jeg gikk ned 10 kg på 10 uker, men så måtte jeg hoppe av, for jeg ble gravid :o) Har fortsatt noen kg igjen jeg skulle vært ned, så når graviditet og amming er unnagjort skal jeg igang igjen. Jeg "spratt" ikke opp igjen i vekt, slik man kan gjøre på alskens kurer. Dette virker!!

Skrevet

Supert!

Takk for svar.

Da manner jeg meg opp til å begynne etter påske! :)

Skrevet

Vil anbefale deg www.lavkarbo.no og forumet om ketolyse. Der får du masse hjelp :o) Ellers får du bare spørre igjen når du er i gang, så kan jeg godt hjelpe til jeg og :o)

Skrevet

Tusen takk!

Så snilt av deg. :)

Da roooper jeg på deg når jeg har noe jeg lurer på! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...