Gå til innhold

Kan det være noe på gang......eller???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi prøver å få barn - dette er vårt første forsøk.

Jeg hadde eggløsning ca. 4 mars og nå føler jeg at det murrer litt i eggstokkene (varierer hvilken side det er) Samtidig "kiler" det litt i magen. Er dette psyken som spiller meg et puss eller kan noe være på vei? Er det for tidlig?!? Jeg er så utålmodig og klarer knapt å vente til ikm hihi :o)

Klem fra Caroline

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikm 15 mars :)

Fælt å være så utålmodig.. Vet jo at det e tåpelig.. :)

Skrevet

å nei da, ikke tåpelig i det hele tatt, er såååå utolmodig selv! denne ventinga er ikke moro altså... :)

Skrevet

Takk, det er litt god å ikke være alene i denne umåtelig lange vente prosessen. Mannen min sier jeg gjerne skulle visst det i går hihi - han har rett. Når venter du på IKM mummi-me?

Vi krysser fingrene :)

Skrevet

om jeg har hatt en 26 dagers syklus, skulle jeg hatt ikm fredag 21.mars, om jeg har hatt en 28 dagers, skulle jeg hatt søndag, men INGEN mens ennå! og neg. tester....frustrert! har mange symptomer på at TR kommer snart, men er ikke her ennå... tok en test i stad, men neg. skulle jeg ventet på morgenurinen kanskje? skulle vel ikke være nødvendig det da jeg er over...

Skrevet

Hmmm, vanskelig å si. Jeg er som sagt ganske ny i dette gamet, me anbefaler deg å ta n ny test i morgen. Det er vel noe i ette med den høyere andelen av hcg i morgenurinen.

Kanskje du må vente noen dager til .......selv om vi ikke har noe lyst..

Jeg krysser fingrene for deg.. Hold meg oppdatert om hva om skjer, skal følge med selv også :)

Klem

Skrevet

joa..uff, dette tar opp all tankevirksomhet om dagen! hehe.

Krysser fingrer og tær for deg også!! :)

jepp, skal holde deg oppdatert! Du og da;)

Klem så lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...