LizzyG Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Huff, skal ringe til en mann nå siden jeg er intr i å kjøpe en valp av han etterhvert, men hater å ringe til folk jeg ikke kjenner. Hva skal man si liksom? Og begynner å prate så fort når jeg blir nervøs:(
Turid Laila Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, sånn er jeg og, ironisk nok jobber jeg på sentralbord Men på jobben går det bra da. Spesielt ille er det forresten om noen andre er sammen med meg når jeg skal ringe. Aner ikke hvorfor det er sånn
LizzyG Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Ja, jeg takler heller ikke det. Må gå inn på et annet rom hvis S er hjemme og jeg skal ringe til noen fremmede.
*Minnie Mus* Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Jepp, særlig offentlige kontorer og sånn... Får helt noia he he... Redd de skal spørre meg om ting jeg ikke har greie på osv... helt idiotisk for jeg klarer meg alltid bra og skjønner ikke hvorfor jeg er sånn etterpå...
hva nå? Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 haha, det er så meg det der... jeg også går på et annet som, jeg drar heller 10 minutter å bestiller en time enn å ringe, aner ikke hva som er galt, hehe! men når jeg først prater så går det greit!
LizzyG Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. mars 2008 Nå var jeg flink å ringte til oppdretteren,men (gudskjelov) hadde han gjester og skulle ringe meg opp igjen senere ikveld. Men han hørtes veldig hyggelig ut, så da er jeg ikke så redd når han ringer meg opp igjen.
mpb♥ Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Ja!!! Jeg er helt truskete når det kommer til sånt. Og jeg har jobbet ved et sentralbord, men det er noe helt annet enn som privatperson - i hvert fall for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå