lillegull08<3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hallo damer =) Lurer på om dere har noen erfaringer eller vet noe om bekkenløsning?? De siste dagene har jeg slitt med høyre side av hofta/bekkenet, det er skikkeli vondt når jeg går, å stivner helt til når jeg er lenge i ro. Dette er skikkeli ubehagelig og vondt... Lurer på om det går an å få det kun på ene sida, eller burde det vært vondt på begge sider?? Og om dette er noe som kan komme så kjapt, eller kommer det over tid??
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 kan nok være. bekken løsning/låsning er så forskjellig fra person til person. noen får det ved et knips andre over tid.
lillegull08<3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 ok.... skal til legen på onsdag, så får se hva han sier....
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 ja lykke til.. jeg har det.. ikke noe godt:(
lillegull08<3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 takk =) off, nei det kjennes ikke mye godt ut... er så redd for å bli sykemeldt allerede... men har en ganske aktiv jobb, så i dag var det ikke en god dag akkurat... du må ha god bedring og lykke til du også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå