Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet ikke jeg hvem denne Maiken er ;0)

Men jeg syns det er litt dårlig gjort at folk skal overse henne, la være å svare henne og få henne bort. For alt vi vet kan hun være en meget seriøs bruker som bare sliter med å få det frem.

Syns faktisk det er mobbing, bare fordi hun ikke kan skrive så kan hun sikkert lese. ;0) Sikkert ikke veldig koselig alt dere skriver ;0(

Syns vi heller kan prøve å lære henne litt nett-etikke jeg ;o) Hun er nok ei hyggelig jente helt innerst inne ;o) Det er vi jo somregel alle ;o)

Husk , smil til verden, og verden smiler til deg, og vi kan nok smile litt til Maiken også ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lest de tidligere innleggene hennes?????

Da kan du ikke kalle dette mobbing....

Skrevet

enig med mamma der ja...

Skrevet

du Vix, er du en av hjelperene hennes eller?

les hva hun har skrevet før..

Skrevet

Nei altså, jeg forsøker å være koselig mot alle mennesker og tror alle som ikke er like koselig har det vondt inni seg selv :0). Tror den eneste måten å hjelpe disse menneskene på er å ta dem inn i varmen!

Skrevet

Ser du er født i 1971 og er 27 år gammel....tiden går sakte i din verden ja? ;-)

Skrevet

Det kan man si :0) Det er nok en trykkfeil. Verste er at jeg ikke har lagt merke til det selv :0) Tatt seg ut om jeg hadde levd 10 år mer enn jeg tror du! Vet du hvordan jeg endrer det? :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...