Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå vet ikke jeg hvem denne Maiken er ;0) Men jeg syns det er litt dårlig gjort at folk skal overse henne, la være å svare henne og få henne bort. For alt vi vet kan hun være en meget seriøs bruker som bare sliter med å få det frem. Syns faktisk det er mobbing, bare fordi hun ikke kan skrive så kan hun sikkert lese. ;0) Sikkert ikke veldig koselig alt dere skriver ;0( Syns vi heller kan prøve å lære henne litt nett-etikke jeg ;o) Hun er nok ei hyggelig jente helt innerst inne ;o) Det er vi jo somregel alle ;o) Husk , smil til verden, og verden smiler til deg, og vi kan nok smile litt til Maiken også ;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Har du lest de tidligere innleggene hennes????? Da kan du ikke kalle dette mobbing....
Poteto Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 du Vix, er du en av hjelperene hennes eller? les hva hun har skrevet før..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Nei altså, jeg forsøker å være koselig mot alle mennesker og tror alle som ikke er like koselig har det vondt inni seg selv :0). Tror den eneste måten å hjelpe disse menneskene på er å ta dem inn i varmen!
petite fleur Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Ser du er født i 1971 og er 27 år gammel....tiden går sakte i din verden ja? ;-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Det kan man si :0) Det er nok en trykkfeil. Verste er at jeg ikke har lagt merke til det selv :0) Tatt seg ut om jeg hadde levd 10 år mer enn jeg tror du! Vet du hvordan jeg endrer det? :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå