Smånetta 14.mai Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Åh, som man kan irritere seg over småting når man er gravid. Svigermor er sååå slitsom for tiden. Sånn småirriterende hele tiden. For det første snakker hun til min 1,5 årige sønn med sånn dikkedikk-stemme. Han skjønner helt fint om man snakker vanlig. Så skal hun på DØD og LIV mate han! Han har spist selv siden han var 8 mnd og er virkelig opptatt av å få til selv, så jan vil jo ikke. Da synes hun at han er så temperamentsfull. Så klager hun sånn! (Hihi, rette rævva som dreit..) Hun satt barnevakt for nevøen vår på 5 mnd. Han er veldig glad i selskap og blir fort lei av å ligge alene. Det var så slitsomt at hun måtte ringe meg for å klage! Normalt pleier jeg bare å overse sånne ting, men nå merker jeg at det blir litt mye av det gode.
Smånetta 14.mai Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. mars 2008 Åh, grrrr. Nå kom jeg på at hun måtte stikke midt i at hun passet sønnen min da jeg måtte på sykehuset fordi jeg hadde blødninger i uke 20. Så jævlig irriterende. Mye hjelp i henne. Hun skulle på en konsert om to og en halv time, og jeg tilbød å betale taxi både hjem og til konsert, men neida. Istedenfor å faktisk hjelpe meg når hun hadde sagt hun skulle, bare kjeftet hun fordi jeg lot sønnen hennes reise vekk en helg...
Mininni Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Hehe, kjenner meg igjen...lar meg mye lettere irritere over min jeg også nå for tiden...både av småting og særlig av mas! Min svigermor ringer meg i ett enda kjør og "liksom" spør om noe annet - helt menigsøse, lame ting - men hovedformålet er å holde oss under kontroll og oppsyn og sjekke om det har skjedd noe. Hallo, vi har ikke tenkt å få en baby uten å si i fra! (Men vi sier uansett ingenting før etter fødselen er overstått...)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Jeg har også en litt irriterende svigermor og kjenner at lunta mi er meget kort i forhold til henne nå som jeg er gravid.. Stakka svigermor, men stakkar meg også..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg må bare fortelle, da jeg fødte første gangen sa vi heller ikke noe, men siden hun ikke fikk tak i noen av oss på endel timer ringte hun likegodt sykehuset å spurte om vi var der! Jeg fødte i uke 37 så oddsene var ikke akkurat så store.. Snakk om å holde oss under oppsyn!
sorlandet Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Hehe! Det gjorde min svigermor og... Hun var jo helt i fra seg for at jeg hadde gitt beskjed til min mor og ikke til henne om at vi dro på sykehuset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå