celodi Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 fruktsalat=) Det er såå godt..Med vaniljesaus på..nam!!!
melkekua™ Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Vaniljesaus er såååååååå godt....er sikker på at jeg kan drikke en sånn kartong uten problemer...hehe.
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Å det er så godt!!! Med nøtter i og vaniljesaus på, mmmmm Og mye sunnere enn middagen jeg skal kose meg med rester fra.... Hvordan går det med jenta di, forresten? Håper det går bedre. Klem til deg og dine
celodi Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2008 Litt kvalmende med så mye da=) hehe..men litt oppå frukt er nammis ja=)
celodi Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 jaa,det er godt=) var hos spesialisten sist onsdag,og det gikk fint!!! Tok masse prøver,og skulle få en kjapp time om de fant noe de ikke likte.. Så har fått time nå på fredag,og gruer meg litt..Men håper det ikke er noe veldig ille!!! Klem tilbake=)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Lykke, lykke til! Skal krysse alt jeg har for at det går fint. Kos deg med fruktsalat :-)
Mayken Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 det som faktisk er veldig godt på fruktsalat er vanilje kesam. Forfriskende og veeeeeeldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå