Dinoproto Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei! Etter å ha vært her inne mang en gang, og lest innlegg, måtte jeg til slutt melde meg inn selv... Virker som en hyggelig måte og få litt støtte, og svar på alle de tingene man lurer på når man prøver. Selv er jeg i min 8pp, og spenningen er jo stor hver gang TR skal komme, noe den hitill har gjort hver gang... Har et barn på 2 år fra før, så vil vil jo gjerne ha en til nå! Håper jeg får muligheten til å "snakke" med mange av dere!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Hei:) Velkommen hit og masse lykke til med prøvingen. Håper du snart får en spire i magen:)
Dinoproto Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2008 Så gøy å få svar fra deg! Ser du har prøvd en stund, så håper det klaffer snart for deg og- tvitvi. Det klaffet på første forsøk med førstemann, men denne her lar vente på seg gitt...
har4barn Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Velkommen inn hit!! Håper dere ikke må vente så mye lenger før spiren sitter!
håpet omden lille... Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Velkommen skal du være, men jeg håper inderlig at du ikke blir her så lenge:) Klem
Lala & Po Skrevet 11. mars 2008 #6 Skrevet 11. mars 2008 Velkommen! Har ikke vært her så lenge selv heller, men man blir fort litt "avhengig" av å gå inn på sidene... Jeg har også et barn på 2 år som vi planlegger søsken til Perfekt med søsken nå for vår del! Men vi har ikke satt i gang prøvingen for fullt. Må bli ferdig med avsluttende eksamner til jul før en baby kommer. Vi kommer til å starte opp i april, men prøver for fullt i mai og utover. Gleder meg veldig!!!! Lykke, lykke til i jakten på søsken
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Hei, velkommen, er rimelig ny selv..Holder som oftest til paa ass befr, men fant ut at jeg kunne endre terreng litt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå