Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Så får babyen samme bursdag som samboer. Da skal selvsagt navnet være ganske likt hans, bare litt fornadret. Syns dette er så spennende ;o)))) Andre som har barn med bursdag ganske likt som mammaen eller pappaen? ;o)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Jeg tror nesten det er det Jeg tok keisersnitt med jentene skjønner du så har ikke opplevd en riktig vaginal fødsel. Har hatt murringer i magen som er ganske så kraftige. Kanskje det er noe? :0) Bare 2 uker til termin!
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Ok. Lykke til da:) Krysser fingrene for at h*n kommer i løpet av de neste 4 timene, selv om sjansen for det vel egentlig er liten:)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Er nok det :0) Men hadde vært veldig spennende altså :0) Takk for fine ord *spennende dette* :0)
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Så spennende, får håpe det skjer noe da. Første mann her i huset kom dagen etter min bursdag og på fetteren sin bursdag så er ganske tett her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå