Nora 82 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 hvordan håndterer dere dette? ønsker ikke at dette skal bli en fy-fy ting eller noe å skamme seg over... skjer jo mest i naken tilstand og det kan jo jeg styre.men uansett...
mine små alver... Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 ikke kjefte eller si fy nei.Det er viktig at barn får utforske kroppen sin!! La barnet få vite at det er en grei ting å gjøre men at slikt gjør man bare når man er alene på rommet sitt. =) og at man vasker hendene etterpå...=)
simba>>>3gutter Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Ikke gjør noe ut av det, men fortell at det kan h*nn/hun gjøre på rommet sitt når h*n er alene.
Fullrulle86 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 jeg vil nå ikke gå så langt å kalle det at en gutt på 3 år utforsker kroppen sin, som onani!
Supermamm Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Les gjennom denne artikkelen, synes det var både interressant og lærerikt. Vi har ei på to år som akkurat har blitt veldig nysgjerrig på tissen sin. http://www.babyverden.no/templates/Article____75110.aspx
Makko med to små gutter Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg passet ei jente i usa, 2år, som helt klart bevist onanerte! Hun la seg på hodet til dokka si og jukka... Ganske sikker på at hun fikk orgasme og! Hun stønnet masse og ble helt fjern i blikket... Vi tok det aldri egentlig opp som et tema, da hun kun gjorde det på rommet sitt når vi la henne. -Når hun la seg på dokka tok vi det rett og slett som et tegn på at nå var det på tide å gå :-)
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 Det gjorde ei jente på småavd i en bhg jeg har jobbet på... Hver dag når hun skulle sove eller hvile(hun lå på en sofa) fikk hun noen bøker hun kunne se litt i... Helt tilfeldig, da jeg skulle se etter om hun sov, oppdaget jeg at hun lå med den ene boka mellom bena, og gjorde tydelige bevegelser. Et par minutter etter da jeg så til henne igjen, hadde hun sovna, og var tydelig rød i kinnene... Dette gjorde hun flere ganger... Helt klart onani der og... Vi tok det ikke videre, men lot det bare gå sin gang. Hun lå jo alene, og det gikk over etter en mnd`s tid...
enik<3M06&L08<3 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 hehe.. artig tema... men fjernt å.. gruer meg til jeg står der, blir så latter mild jeg, hehe.. men vet jeg ikke må le da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå