Gå til innhold

Flere som må opp om natta for å tisse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte aldri det før jeg ble gravid, sov som en stein natta igjennom, men nå har jeg måttet opp en gang iløpet av natta for å tisse i ca en ukes tid.. Er i 8.uke. Men det rare er at om dagen må jeg liksom ikke oftere på do enn før- noen flere som har det sånn? er det pga graviditeten eller er det bare tilfeldig mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

velkommen til graviditetens store trim. jeg hadde dette hele sist graviditet. Når du endelig ikke har slikt press på blæren lenger begynner de å sparke i den og på slutten øker presset og de sparker enda hardere i blæren. De sier det er kroppen sin måte å forberede kvinnen på nattamming.

Skrevet

Er bare 5+2 på vei, men har måtte gå veldig mye på do om dagen, går på do rett før jeg legger meg og har hendt at jeg må på do iløpet av natta, men sover som regel 6-7 timer og da må jeg virkeli på do!!! Men nå drikker jeg også veldig mye vann!!!

Skrevet

Går sikkert på do 3-4 ganger i løpet av natta.Har egentlig sovet ganske dårlig siden jeg fant ut at jeg var gravid....Sov som en stein før.

Skrevet

er også oppe 2-3ganger om natten... men føler ikke heller at jeg går noe mer på do om dagen....

er igrunnen ganske slitsomt å ikke få en eneste sammenhengende natt... men må man, så må man... =)

Skrevet

jeg våkner hver eneste natt rundt kl 5 og må gå på do. slitsomt=P er 7+5 så er jo så tidlig enda! gå i 7 måneder til og våkne hver natt... huff a meg=P

Skrevet

Jeg også er på do minst to ganger i løpet av natta. Har hørt at dette er verst de to første og to siste månedene. De to første fordi da vokser livmoren og presser på blæra. De neste månedene vokser den mer oppover og presset minker før de to siste mnd hvor knøttet begynner å bli såpass stort at det presser på igjen. Så da er det vel håp snart da?

Skrevet

Velkommen til graviditets-livet:) kan bare trøste deg med at det ikke blir noe bedre fremover. dobesøkene øker regelmessig.

Skrevet

Er ca 2 ganger hver natt her og. Husker og at det var i beg. og slutten. Går oftere på do om dagen og ja. Det værste var i slutten sist, tror jeg måtte tisse ca. 10 ganger etter at jeg hadde lagt meg, de fleste før jeg sovnet. Det var slitsomt det..

Skrevet

Hehehe. Melder meg også inn i vi-som-må-opp-og-tisse-minst-to-gonger-per-natt-klubben! Er 11+5, har hatt det sånn sidan veke 5-6, om eg huskar rett.

Skrevet

Legger meg rundt midnatt, og må opp i 7 tiden for da holder blæra på å sprenges. Det er ikke normalt for min del.. Men gru dere til slutten av sv.skapet..da gikk jeg på do annenhver time. Var ikke noe særlig til søvn man fikk da..

Skrevet

går alltid på do 2 ganger før jeg legger meg, og holder på å sprenge blæra i 7tia om morgenen jeg også...så går jeg å legger meg igjen, og må stå opp igjen i 10tida av samme årsak+ det at jeg er så ihjel skrapsulten at jeg holderp å å daue....:?

Skrevet

Hei hei :)

I mitt forrige svangerskap gikk jeg på det meste på do 9 ganger- dette var riktignok mot slutten av terminen. Tror det var kroppen som vendte seg til å være våken flere ganger per natt. I starten gikk jeg på do ca 1 gang pr. natt- det gjør jeg også nå- er 8+0 idag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...