Gjest Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Vet jeg kan finne utbetalingsdatoer på nav.no, men gjelder utbetalingene for inneværende måned? Eller for den måneden man går inn i? La oss si at utbetalingsdato er f.eks. 29. august. Er det da etterskuddsbetaling for august, eller gjelder betalingen for september? Jeg skal ha permisjon fra 18.mai, og skal ta ut ferien min i august. Den vil løpe fra 1-29. august, og jeg får feriepengene inn på konto den 1. august og de "gjelder" jo da for august - vi blir betalt etterskuddsvis i min jobb. (startet i september og fikk første fulle lønning 1. oktober). Når får jeg penger fra nav igjen etter ferien? 29. august, eller må jeg vente helt til 29. september?? (hvis vi nå later som at utbetalingsdatoen er den 29. ;o)...)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Du får pengene for august 29 august.... klarer ikke forklare lettere
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Ikke så lett å forklare... Noen som skjønner hva jeg mener nå? Lurer så fælt... Mai måned: Lønn fra arb.giver for april måned: 1. mai. Juni: Foreldrepenger for perioden 18. mai-30. juni: 29. mai? Juli: Foreldrepenger: 29. juni? August: Feriepenger fra arb.plassen: 1. august. Noe fra nav 29. juli??? September: Foreldrepenger 29. august? Oktober: Foreldrepenger 29. september? November: Foreldrepenger 29. oktober? Desember: Foreldrepenger 29. november? Januar: Foreldrepenger 29. desember? Februar: Foreldrepenger 29. januar? Mars: Foreldrepenger 29. februar? April: Foreldrepenger 29. mars? Mai: Fra nav for dagene 1-17. mai. 29. april? Eller blir det sånn: Mai måned: Lønn fra arb.giver for april måned: 1. mai + foreldrepenger for perioden 18-31. mai: 29. mai? Juni: Foreldrepenger for juni: 29. juni? Juli: Foreldrepenger: 29. juli? August: Feriepenger fra arb.plassen: 1. august. Noe fra nav 29. august??? September: Foreldrepenger 29. september? Oktober: Foreldrepenger 29. oktoberer? November: Foreldrepenger 29. november? Desember: Foreldrepenger 29. desember? Januar: Foreldrepenger 29. januar? Februar: Foreldrepenger 29. februar? Mars: Foreldrepenger 29. mars? April: Foreldrepenger 29. april? Mai: Fra nav for dagene 1-17. mai. 17. mai? Ah..dette ble mye datoer og tall..hehe..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hvem er det som betaler foreldrepengene dine da? Får du utbetalingen fra arbeidsgiver eller nav? Jeg får mine fra arbeidsgiver (også søker de refusjon fra nav) og da får jeg lønn akkurat som vanlig ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå