RockMyWorld Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Noen som vet om et solsenter eller et sted det er mulighet til å ta solarium????
~sjiraff~ Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Ligger et solstudio i Ski hvetfall, ovenfor stasjonen.
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Også er det solarium på ski storsenter, i etasjen over butikkene:o)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 ligger et solstudio rett ovenfor togstasjonen, supersol tror jeg. jeg pleier ofte å ta der. så er det i øverste etg på storsenteret, og i først etg på vinterbro senteret.
(0_o) Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 jepp, rett ved siden av videonova i ski. Og i øverste etasje på senteret. Synes det er litt møkkete og ekkelt i de solariumene på senteret, så når jeg skal ta sol så stikker jeg på solstudioet ved videonova. Vinterbro har jo også solariumer, men der er det også dårlig hygiene synes jeg.
RockMyWorld Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Takk:-) Nettopp flyttet så er ikke så kjent i området enda:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå