Gå til innhold

Handler dere fra nytt og nyttig?

Anbefalte innlegg

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Er klart mye av tingene deres er superharry, men de har jo mye praktisk også. stikkontaktgreie som holder edderkopper borte, hårfønerstativ (så man slipper å holde hårføneren når man tørker håret!), stativ til å henge på mopper, alle mulige slags "trapper" og stativ til å ha inni skap... mye lurt der også da=)

Handler DU der?

www.nyttig.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, men jeg koser meg med katalogen når den kommer, hehe... noe man kunne tenkt seg, men jeg får meg og en god latter innimellom

Skrevet

Hvis jeg kommer over noe som kan brukes så.

Disse moppetøflene MÅ man jo bare ha da. Men blir litt slitsomt å dra føttene bortover gulvet da. :P

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Jepp. Et stativ som du putter hårføneren i og setter på bordet så du slipper å holde den. så kan du bruke begge hendene til å fikse håret mens det blir fønet=)

Skrevet

Jeg har handlet der, og da fikk jeg en reise til Venezia.

Skrevet

hehe... klarer bare ikke å se det for meg, og hvertfall ikke at det er særlig praktisk.. Men nå føner jeg håret mitt en gang hvert skuddår også da..

Skrevet

Hei ;o)

Aldri handlet der, men har sett mye. Har du handlet noe derifra? Fungerer det da?

;o)

Skrevet

Har handlet engang derfra og da kjøpte jeg:

- Fugehvitter, funket dritbran på kjøkkengulvet hvor det er fliser med hvite fuger som ikke er lenge hvite av gangen.

- Komfyr plate renser, så veldig bra ut helt til man tørket av og skrudde på platen igjen.... Dårlig kjøp.

-Folie til å ha i stekeovnen for å hindre drypp fra f.eks pizza. Har den på en plate nederst, slipper å vaske bunnen.

- Proppholder til å ha proppen til vasken på kjøkkenet i- har den festet inni et skap.

- Stekeplate folie i silikon, var alt for liten så er ikke brukt.

Samt at jeg har fått en frisørkrage i gave, funker godt for å hindre at håret kommer overalt når jeg klipper sambo med klippemaskin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...