Gå til innhold

Hun med den nakne svigermoren!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan endte historien om hun som fant svigermoren naken med en mann (i en ganske så intim stilling)? Ler hver gang jeg tenker på det (fysj). Tok hun en telefon til svigermoren?

Husker ikke nicket til stakkarsen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheheh ja du sier noe der,skulle gjerne visst enden på den visa =)

huffa meg ,tror jeg hadde dødd på meg..

Skrevet

Huff, ja stakkars alle involverte, hehe

Tenker på svigermor og svigerfar, og rister fort det bildet ut av hodet igjen *fnis*

Skrevet

Hæææ! Den har jeg ikke fått meg meg! Noen som har link til innlegget?

Skrevet

Hohoho, den historien har jeg tenkt på også ja *knis*

Skrevet

dette må jeg vite hvordan gikk...

sa hun det til samboeren?

Skrevet

Lurer jeg også på. Jeg har ikke lest tråden før nå.'Fikk latterkrampe her jeg sitter.

Skrevet

Hehe, uff ja. Dette må vi spørre henne om når vi ser henne her :)

Skrevet

joda..her er jeg!

Det ble bare enda mer pinlig. jeg ringte svigermor senere den dagen og beklaget at jeg hadde kommet inn på den måten og at jeg ikke skulle fortelle noen om det som hadde skjedd. Hun svarte med HØY stemme at "jeg forstår virkelig ikke hva du snakker om nå, vi får snakkes siden tror jeg", så la hun på. Jeg ble helt dårlig, har ikke hørt fra henne siden. Hun pleier og trille yngste barnet hver tirsdag men jeg har hverken hørt eller sett henne siden dette. Jeg fortalte det til mannen min dagen etter tlf samtalen med henne for det ble så mye tull av det liksom. Han ble gretten og ville ikke høre mer om det, mente jeg hadde sett feil.. jaja.

Skrevet

heheheh! oh! hehehehehe! Du får bare late som du har sett feil du også da!

Skrevet

Oj... Hun vil tydeligvis late som om det ikke har skjedd. Så det får du bare gjøre da. Oppføre deg som normalt.

Sett feil? Litt vanskelig å se dette feil, til og med jeg har dette bildet ferskt i minnet ;)

Skrevet

hehehehe... Det der er jo egentlig bare en tragikomisk historie :)

Skrevet

herregud...

tror jeg hadde klikka,ingen av dem er jo villig til å innse hva som har skjed....

Skrevet

Hehehe,jaja....du får hvertfall prøve å late som ingenting (selv om det nok er VANSKELIG)...!!

Skrevet

Så klart han ikke vil tenke på sin kjære mor i en sex-akt! :-D

Når det er sagt, så ser det jo synd at det skulle bli så dumt alt sammen... Synes det er fint at man kan beholde et aktivt sexliv selv om man blir lit opp i åra, det er jo helt naturlig!

(Ønsker ikke å se det selv, da.) Men jeg håper da jeg kan ha det moro med mannen min etter fylte 60 også! :-D

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle hva som har skjedd da, eller at det faktisk skjedde? Det er jo tydelig at hun er veldig flau for dette og helst vil tie det i hjel. Og mannen din vil det samme. Synes du skal respektere det og late som ingenting nå. Jeg tror nok ikke jeg hadde sagt det til mannen min - jeg vet at jeg selv helst ikke ville visst det hvis min mann hadde sett f.eks. min far i en lignende situasjon, håper han aldri hadde sagt noe til meg om det. Synes rett og slett du skal la hele saken ligge nå, det er ikke noe mer å snakke om. Lat som ingenting neste gang du ser svigermor så ordner det seg nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...