Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi har ikke helt like meninger om hvordan vi skal ha det... Jeg liker ting enkelt, rent...

Han liker masse detaljer, "drager" kina-inspirert...

Hadde sett for meg veggene i kaffe latte farge, brunsorte møbler, mørkelilla gardiner, stearinlys og puter ol

Lillafargen har jeg ikke introdusertfor han ennå da, så jeg vet ikke hvordan han vil reagere på det... :P

Forslaget hans er å lage/kjøpe ett bord til å ha ved enden av senga vår, lage drageutskjæringer ol på, male det sort... på veggen bak senga vil han male soloppgang...

Hva tror dere? mikse stiler? :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, håper virkelig at du får i gjennom dine ønsker, for hans ønsker hørtes virkelig ikke bra ut! Lykke til med diskusjonen:) Jeg stemmer på deg!!

Skrevet

Hehe.

Takk. :)

Han tegnet det opp for meg, og egentlig så så det ikke så ille ut, kjenner han såpass at jeg "vet" hva han tenker... Men det var absolutt ikke sann jeg har forestilt meg rommet vårt liksom... :P

Skrevet

vil foreslå å holde soverommet enkelt og stilrent, man skal tross alt sove der ;) vi har himmeltema på rommet vårt, veggene er himmelblå (litt mørk blåfarge), lister er hvite, og møblene lønn... hvite puter o.l... ikke noe krims krams, enkelt å holde rent

Skrevet

Skjønner godt at du ikke hadde forestilt deg den stilen, ja ;o)

Vi har også et enkelt og rent soverom med litt shabby chik (skrives det sånn?) stil, og trives godt med det. Tror man fort kan bli lei store malte soler og utskjæringer på møbler. Men kan jo hende dere er kreative nok til å finne et godt kompromiss:)

Uansett, lykke till!

Skrevet

Ja, har tenkt litt på det...

Kanskje jeg kan tilby han bordet, men droppe sola... Også får jeg lilla... :P

Skrevet

Ja, for all del! Dropp den sola! Hørtes lurt ut det kompromisset;o)

Skrevet

Dere kan jo ha det kinainspirert uten å benytte drager, sterke farger osv..

Hva med å ha lyse vegger men typiske kinesiske møbler? lav seng, rislampe i taket, kinesisk skap (mange steder som selger slike nå om dagen).

Skrevet

Sola er uaktuell ja! :P

Får snakke litt med gubben ang det bordet, spørs jo litt hvor avansert han skal ha det også da... Hvor lett/vanskelig det blir å realisere.. Han liker MASSE detaljer, men jeg synes ofte det blir for mye av det gode...

Men først skal vi få ferdig rommet til barnet hans, så vi har litt tid på oss til å bli enige.. :)

Skrevet

Noen drager blir det nok, hvis vi blir enige... :P

Men ikke sterke farger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...