Tvillinger feb.09,nr.3 juni 10 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Hei. Jeg hadde en MA i slutten av nov. og prøver igjen. Sliter med sykluser uten eggløsning... I dag var jeg innom en helsekost og ble informert om denne kremen. Er det noen som har brukt den?? Håper på svar.
Babyønske �� Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Jeg brukte den i 3 sykluser i høst. Mitt problem var spotting, ømme bryster, kortere lutealfaser og kortere sykluser. Dvs tegn på at jeg hadde for lite progesteron. Og da skal jo liksom kremen være bra for det. Men jeg hadde null effekt. Det blir sagt at den inneholder relativt små mengder "progesteron", så om man mener man har effekt av den, kan ikke problemet være så stort i utg.pkt. Det finnes flere kremer på markedet. Og innholdet av andre stoffer kan også være avgjørende for effekten. Det finnes også en som er på resept, Vitex heter den. Men tror ikke det er så mange leger som er villige til å skrive den ut. Fikk du råd om denne kremen ved manglende eggløsning da? Syns det høres litt rart ut. Man skal jo begynne å bruke den etter eggløsning. Brukt feil i syklusen kan den jo også hemme eggløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå