Anette og lille Olliver <3 Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Nå skjer det endelig snart.. !! Snart skal jeg få hilse på den lille gutten min.. Å som jeg gleder meg!=)=) I morgen blir jeg satt igang, er da 18 dager over termin(er 17 idag..) Så nå syns jeg att jeg har venta lenge nok.. Har kommet til det stadiget hvor jeg bare gleder meg til å føde.. Vet det sikkert kommer til å bli ille.. Men å så deilig det skal bli å bli ferdig!=)=) Snart skal jeg endelig få "premien" min, verdens nydligste gutt=) Gleder meg=)=)=)
Babymagen Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 hehe, 18 dager over termin, da fortjener du vel å bli satt igang ja Lykke til!!!!!!
*LilleTroll + spira Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 OI! Det må være en tålmodighetsprøve.. men den som venter på noe godt.. Synes 18 dager over var lenge jeg. Er det vanlig å måtte gå så lenge, eller er det bare ulik praksis forskjellige steder? Masse lykke til i morgen!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2008 Fått testa tålmodigheten ja! Det skal være sikkert! Tror ikke det er så vanlig å gå så mye over.. har ikke hørt om så mange iallefall.. Men lillegutt har hatt litt lite vekst(har kasta opp siden uke 7, så kan ha noe med saken å gjøre..) så da var det ikke noe stress med å få han ut sålenge morkaka er så frisk.. Jaja.. Nå er uansett ventetiden snart over.. =)
aprilspøk Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Lykke til i morgen! Håper du får egne rier i natt:)
nr 4 er her<3 Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 oi d var lenge over tiden..ønsker deg masse lykke til imorra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå