Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 mente innen 6 mnd etter du har født dette barnet..=)
undome Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 å huff nei det hadde jeg ikke gidda , rett å slett... hehe. Uansett så skal jeg ikke ha flere nå jeg, dette er nr 3, og det er 3 år mellom alle 3 unga =) Så en i hver trass alder, perfekt det hehe Skulle nesten tro det var planlagt...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 skal prøve igjen når jeg har komt med ut i jobb igjen! får best permisjon da:o)
*H* Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 vi venter til sambo er ferdig med sin bachelor.. han begynner til høsten:P så 3 år da til neste baby kommer. Ev. på hans siste år, da vi får mer fra lånekassa og jeg har fast jobb å ta permisjon fra:)
Babymagen Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 vente til jeg er ute i fast jobb igjen, lettere med permisjon da enn denne gangen hvor jeg har vært deltidsstudent og deltidsarbeidende. Uff, syns det økonomiske oppi det hele har vært litt stress, så vil helst ha det i orden før neste.. Men bortsett fra det, så kunne nr 2 kommet når den ville
snart tobarns Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 bare vent til dere får babyen med å uttale dere...det er mye mer jobb og lit enn dere tror...tviler på det er mange som orker å tenke på en ny baby etter 6 mnd!!!
mai mammaen til to Skrevet 10. mars 2008 #8 Skrevet 10. mars 2008 term 4.mai... er enig med deg.lurt å vente med å uttale seg til man ahr fått baby...hehe... mye mer jobb gjerne enn man kunne trodd.. men jeg må også si at jeg ville veldig gjerne bli gravid igjen fort... men vi startet ikke før snuppa var en 13-14 mnd... nå er jeg gravid i uke 33 og har termin når snuppa blir 2 år. perfekt syns jeg men det er et evig slit å gå gravid å ha en liten en på 1 år som krever mammaen sin...
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 10. mars 2008 #9 Skrevet 10. mars 2008 Å nei.. =) Har selv en søster som er 14 mnd yngre.. Mamma sa det var SLITSOMT! og det tror jeg på..! Himmel.. Tenke seg til.. Så nei.. Sambo blir pent nødt til å ta sine forhåndsregler etter fødsel!=)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #10 Skrevet 10. mars 2008 Hadde vært veldig allright å få to tette. Mye selskap i hverandre da når de er små. Er f.eks. 15 mnd mellom meg og søsteren min, noe jeg er kjempeglad for! Masse kontakt hele oppveksten og har det fortsatt. Men først skal denne krabaten ut.. Kanskje jeg ombestemmer meg etter at han er ute.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #11 Skrevet 10. mars 2008 Tviler ikke på det blir slitsomt med to små samtidig. Moren min var av den oppfatningen at det var like greit å bli ferdig med bleiebarna så fort som mulig, og slippe to omganger. Hun syntes det var veldig greit egentlig.
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 10. mars 2008 #12 Skrevet 10. mars 2008 hei hei. jeg venter nr2. ei jente 10april=) det gikk 4mnd før jeg var på'an igjen! så lillegutt blir storebror når han er 14 mnd.. gledert meg masse til å få de så tett!!!=)
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 10. mars 2008 #13 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skal absolutt ikke gå gravid igjen før om mange år..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #14 Skrevet 10. mars 2008 Vi kommer ikke til å bruke noe, har lyst på en till å det passer familiesituasjone best. Håper vi får det til. Ser ikke problemet, har snakket med mange med 2 tette eller flere tette å ja det er slit men det er det med bare 1 till tider å, vi er veldig innstilt på att det kommer til å bli hektisk.Synes folk bare fokusere på hvor slitsom det er etc, skulle likt å se man sa det var givenes også. Det blir da vår 4 om vi får til en til.
HelenFlores Skrevet 10. mars 2008 #15 Skrevet 10. mars 2008 Aldri!! Gjett om kroppen min skal få seg noen års pause etter dette. Har slitt skikkelig mye med ryggen allerede fra rundt uke 13 og vært sykemeldt store deler av svangerskapt så jeg orker ikke en gang tenke på å bli gravid igjen såpass kjapt. Tenker det skal få bli to-tre år mellom de ja:)
m vestfold Skrevet 10. mars 2008 #16 Skrevet 10. mars 2008 Nå skal ikke vi ha fler barn. Det blir 18 mnd mellom minstejenta og denne nye babyen vi snart får, og det er tøft å gå gravid med ei lita turbojente rundt hælene. Men jeg hadde ikke villet planlagt å bli gravid igjen 6 mnd etter fødselen. La kroppen komme seg litt.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 10. mars 2008 #17 Skrevet 10. mars 2008 Har en gutt på 10 mnd og har faktisk termin om 2 mnd.Før lillemann er 1året.Kan fortelle dere at det er ganske slitsomt og være gravid samtidlig ta seg av en liten. Nå var ikke dette planlagt og tenkte på og ta abort,men vi slett noen år med og bli gravid med nr 1 så nr to er en utrolig stor gave,fordi om de blir veldig tette.
maria isabell Skrevet 10. mars 2008 #18 Skrevet 10. mars 2008 ønsket inderlig to tette,begynte å prøve etter 3 mnd...vart gravid 10 mnd etter fødselen...det beste er å vente iallefall 6 mnd og helst 12 mnd med å bli gravid...kunne ønske eg visste dette før...men forstår godt at dere vil ha to tette...helst ville eg hatt 10 tette,men det går jo ikke ann:) hihi...(tanta til min far hadde 10 tette...10 barn på 17 år...syntes aurora er utrulig tøff,det er virkelig ikke lett å bli gravid så tett,syntes det er tungt når det gjekk 10 mnd mellom fødsel og ny graviditet,men ungene er 1 prioritet så det skal gå så fint så...tenker bare på hvor stor glede de får av hverandre..
Nostalgi Skrevet 10. mars 2008 #19 Skrevet 10. mars 2008 vi venter en neste mnd og har en 2 åring. Synes det er nok tett. Og er tungt til tider...
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 10. mars 2008 #20 Skrevet 10. mars 2008 Har en som snart fyller 1 år også får vi en til om 3 mnd:) Gleder oss vilt! Prøverørsbarn begge 2:) så for oss ble det veldig natulig å prøve på nr 2 så fort vi fikk mulighet. Vi har virkelig vært heldige! Har fortsatt 2 fine befruktede egg i fryseren..
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #21 Skrevet 10. mars 2008 Nei,jeg kunne ikke tenkt meg å begynne å prøve igjen etter 6mnd!!Vil komme meg ut i jobb etter endt permisjon,tenker da både på økonomien å permisjonen til eventuell neste barn!!!Har slitt så innmari med bekkene under graviditeten så jeg tror jeg må ha meg en "hvilepause"!!
72moddelen og tulla Skrevet 10. mars 2008 #22 Skrevet 10. mars 2008 Aldri igjen skal jeg gå gravid, hurra ) Har fått gubben til å ta strengen i januar, så her er det bom stopp. Men så hadde vi 2 hver fra før av og venter vårt 2 barn sammen, det betyr 6 barn fra 18-0 år. Så for oss holder det i hauger, he he. Men kjenner ei som går gravid og har en baby, men det var ikke planlagt og hun synes det er noe tungt. Glad det ikke er meg, 22 mnd. mellom mine 2 første og det var slitsomt, hva må det ikke være med 2 babyer med ca 15 mnd eller mindre imellom, stønn.
Trebarnsmamma30 Skrevet 10. mars 2008 #24 Skrevet 10. mars 2008 Aldri i verden..! Hehe... har ei på 2 år og 3 mnd fra før, har hatt et slitsomt svangerskap og nå er jeg bare drittlei av og gå gravid.. frister ikke å gå gravid igjen noen gang etter dette svangerskapet.. Men om noen år er kanskje alt glemt og lysten på nr 3 dukker kanskje opp.. skal aldri si aldri:)
Supertea Skrevet 10. mars 2008 #25 Skrevet 10. mars 2008 Neeei!!! Det hadde jeg aldri orket! Jeg skal bruke mange år på å bli kjent med barnet mitt før jeg vurderer et til. Har en niese på seks måneder som sliter meg helt ut hver gang jeg er sammen med henne. Hun er verdens beste unge altså, men hun har virkelig fått meg til å innse at jeg aldri i verden kommer til å orke å være gravid OG ha en baby/bitteliten unge samtidig. Så selv om jeg i utgangspunktet drømte om to tette, har jeg bestemt meg for å vente i allefall til førstemann er tre år. Hvis jeg i det hele tatt vil gjøre dette en gang til da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå