Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Jeg skal til kontroll/samtale på sykehuset i morgen for å prate om eventuell igangsettelse eller keisersnitt. Dette fordi jeg er blitt operert for utvidet nyrebekken i svangerskapet, og har mye smerter i forbindelse med dette. Går konstant på antibiotika (har gjort det siden begynnelsen av desember), siden jeg har uvi som de ikke klarer å behandle.. Det kommer av utvidet nyrebekken det også. I tillegg har jeg høy puls, svetter mye, har ødemer osv. Jeg sliter med å komme igjennom en dag. Jeg har i tilleggg fått masse angst pga alle de smertefulle dagene. (har blitt utsatt for seksuellt overgrep, så angsten kom raskt tilbake..) Nå er problemet at jeg gruer meg skikkelig til i morgen, er redd for at de skal synes jeg er pinglete eller at jeg skal treffe på en ekkel lege som ikke gidder å høre på meg.. Jeg er ihvertfall spent på hva de bestemmer seg for, er bekymret for at jeg må gå helt til terminen.. Sambo skal være med, selv om jeg er usikker på om jeg vil det..Hehe, jeg er bare surrete idag. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette.. Måtte bare få ut litt frustrasjon,kommer sikkert ikke til å sove inatt. Dersom noen har lyst til å være kjempe frekke, så kan dere bare la være å svare meg.
nr 4 er her<3 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 d kommer nok til å gå kjempe bra=)bare forklar hva du syns å mener så må de respektere d=)ønsker deg masse masse lykke til
magj Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 Det går nok sikkert kjempe bra. De har møtt mange forskjellige situasjoner og gjør nok det beste for deg. Dersom sambo er informert om alt som rører seg hos deg, håper jeg du finner støtte hos han også.Bare snakk åpent om hva du føler og synes i morgen. Sov godt du. Du får sikkert være med i bestemmelsen når du har fått mer info om de forskjellige alternativa
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 Hei kjære deg :-) Jeg kan hvertfall si en ting og det er at du IKKE er pinglete! At du har mange plager i forb. med utvidet nyrebekken/operasjon, og også har vært utsatt for overgrep som forsterker angst er ikke å være pinglete. Du bærer fram et barn til tross for dette, og jeg kan ikke tenke meg at en lege skal ha noen som helst grunn til å være frekk eller ikke skal høre på deg. Jeg er helt sikker på at du vil bli hørt, og bare vær ærlig ang angstfølelse osv. Kjempeviktig! Slikt skal tas på alvor. Hvis du har forferdelig mye smerter og plager er det sikkert muligheter for at du slipper å gå HELT fram til terminen. I allefall kan jeg tenke meg at legen vil finne en løsning som er til det beste for deg Ønsker deg lykke til av hele mitt hjerte og håper det går bra! Jeg tror det går kjempebra! Mange klemmer fra Ann
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Tror ikke du skal behøve å engste deg for dette..er jo bare å fortelle ting akkurat som det er! Det kommer til å løse seg på en grei måte skal du se:-) Klem fra meg
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 10. mars 2008 #6 Skrevet 10. mars 2008 Tusen takk for alle de oppmuntrende svarene. Ble mye mer rolig inne i meg.. Det var godt å få ut litt frustrasjon Blir spennende å se i morgen. Klem til dere også =)
Jordbæret <3 Skrevet 10. mars 2008 #7 Skrevet 10. mars 2008 Jeg vil bare ønske deg lykke til i morgen. Jeg slet med de samme problemene som deg de siste tre mnd av svangerskapet. På grunn av at det ikke er bra for babyen at mor går og spiser antibiotika, ble det bestemt at jeg skulle settes i gang tre uker før terminen. Jeg fødte forrige tirsdag. Så jeg kan ikke tenke meg at du må gå helt til terminen. Jeg synes du skal legge litt press på dem. Jeg fikk forklart av en veldig flink gynekolog at etter at man har begynt på uke 37 er all modning på babyen ferdig og da er det ingen risiko forbundet med å sette i gang fødselen. Jeg håper du slipper smertene snart. Jeg kan virkelig skrive under på at det du går gjennom er et rent helvete. Så igjen: Lykke til i morgen. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå