Gå til innhold

Fetaost. namnam. FyFy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad i fetaost. Uten å tenke meg om bestilte jeg meg en baguette med deilig fetaost på cafe til lunsj i dag. Når jeg hadde tatt ett par store biter kom jeg plutselig på at det var kanskje noe av det som stod på nei-mat-lista mi.Søren og! Er det noen som kan roe en urolig sjel?

Det er vertfall liv i magen enda kjenner jeg... *nervøs*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan spise fetaost med god samvittighet :)) EElllsker det selv!

Skrevet

Samme her! Eeeelsker det! Og nyyyter det! :)

Skrevet

Jeg også! Elsker skive med fetaost, oliven og tomat... Det må dere prøve. Veldig glad i Hellas også jeg da...

Skrevet

Fjoh!

Da blir det mye fetaost-spising på meg fremover! ;)

Skrevet

Den norske fetaosten kan du helt fint spise.

Skrevet

Fetaosten på glass,kan man spise den?

Skrevet

ikke for å være hysterisk men fetaost er ikke pausteurisert...står bakpå glasset at det ikke er det og det er jo ikke anbefalt å spise mykoster som ikke er pasteurisert pga listeria....

Skrevet

Det kommer an på hvilken fetaost. De aller fleste du får kjøpt i Norge er pasteurisert, og da er det ikke noe problem.

Skrevet

arla er størst i norge og de er ikke det,leste bakpå glasset...

Skrevet

Hvilken variant er det du har da, Påskebaby? Jeg har både Arla feta i glass m/olje og sånn "kube" i pappeske, gikk i kjøleskapet og leste nå, og på begge står det at de er laget av pasteurisert melk.

Skrevet

Arla er pasturisert. Når det bare står melk betyr det at den er pasturisert. Det må spesifikt stå "upasturisert melk" om den er laget av det. Relax! :)

Skrevet

har sånn plast firkanta pakke,men en stund siden jeg kjøpte men ser ikke noe at den er pastaurisert,hm,da har jeg misforstått eller noe...sorry

Skrevet

Ikkeno problem - alle kan ta feil :) Fort gjort!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...