Mojo med trollungen Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Er nå kommet til uke 33, de siste ukene har hun ligget i tverrleie, og her blir hun liggende en stund, Snur hun seg er det kun fra side til side, slik at rompa butter ut ved navlen. Får håpe hun snur seg etterhvert, men deilig å ha henne slik, kan kose med føtter og hodet ikke så tungt press verken nedover eller oppover
Kanutten:-) mamma til 2 Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 Junior her ligger også på tvers..håper han snur seg rett vei snart.Spennede å se på neste kontroll i påske-uka:-)
Aima Skrevet 11. mars 2008 #3 Skrevet 11. mars 2008 Min snur seg fremdeles en del rundt, men har det fint i tverrleie ja. Spesielt når jeg legger meg på siden - da får hun en hardere flate for fraspark. Om kveldene og morgenene leker hun gjerne ping-pong på tvers av magen - sær følelse men veldig morsomt!
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2008 #4 Skrevet 11. mars 2008 Han lille i magen min er også mest glad i å ligge i tverrleie.. Men snur seg innimellom med hodet ned.. Jeg håper han finner ut at det er den veien han skal legge seg om ikke lenge. Jeg er i uke 33+3 nå.. Verken leger eller jordmor er bekymret for det ennå. Han har visst nok plass å snu seg på ennå... Så vi får vel bare smøre oss med tålmodighet og håpe de finner ut hva de skal gjøre når det nærmer seg????
OhMyGod!!! Skrevet 11. mars 2008 #5 Skrevet 11. mars 2008 hehe jeg og har en 'tverr' baby i magen liker seg den veien tydeligvis. snurrer litt rundtomkring og da, men for det meste på tverra ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå