Gå til innhold

Til dere som er i uke 10-11

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor stor mage har dere? Min e ganske stor.gensran min e for små.vises godt:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er i uke 12, og det viser ja, har komt til uke 16 den ene gangen og da viste ingenting så dette er morro:-) men er barnet vårt men en blanding av opplåsthet, livmor som presser og for min del at jeg har kost meg med mat når jeg er sulten og ikke etter klokka:-) men vi hadde ikke sett ut slik om vi ikke var gravide:-) og ikke glem brystene:-) de er store hos meg:-) hehe

Skrevet

den begynner å synes, gensre er ikke noe problem me å få på seg. Buksene er verre!

Skrevet

Siste uka har magen min "svulma opp" ganske mye (er 9+6 i dag). Det er mitt fjerde svangerskap.

Begynner å få problem når det gjelder bukser og skjørt, og enkelte gensere utgår..

(Må vel snart ta i bruk buksene jeg brukte for 10 kg siden- hehe.)

Greier vel å skjule det for omverdenen ei lita stund til, men det går nok ikke lang tid før folk får mistanke om at det er noe på vei.

Skrevet

Er 9+1 i dag, har gått med bukseknappen åpen i et par uker nå... ;)

Skrevet

Jeg har krympet 4 kg pga oppkast, men en liten hevelse er det, men den kan vel bare jeg se. Men brystene er større, så synes jo på den måten, hi- hi. Trodde jeg skulle ble stor fort siden det er nr 2, men det har vel noe med kvalmen å gjøre.

Skrevet

Godt og høre at det ikke bare e meg da. E 4 gangs,men har altid fått mage tidli.enast som e kjipt m d,e hvis man mister,og mange ser magen. Eg vente mange spm snart.grue til og si ja og sju.folk tenke vel,heregud,har hun ik nok m 3 små?? Faren min blir sint ialf,d vet eg.og mormor og farmora mi.får vel bestille meg tim t lege i morgen.har ik vært på kontrol enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...