Mamman til Mari Skrevet 10. mars 2008 #1 Skrevet 10. mars 2008 Dette er IKKE ment som kritikk, bare et spørsmål. Rent av nysgjerrighet faktisk... Hvorfor er dere anonyme her?? Skjønner det på andre debatter eller ved personlige og/eller intime spørsmål. Men hvorfor er dere anonyme ved spørsmål ang kjoler feks. eller ved spørsmål om borddekking eller alkohol??? Hilsen ei som lurer :-)
Gjest Skrevet 10. mars 2008 #2 Skrevet 10. mars 2008 kanskje det er noen som ikke vil røpe kjolen sin f.eks.. og så kan det jo også være noen som er litt ''flaue'' over spm sine.. =)
storebror og junibaby=) Skrevet 10. mars 2008 #3 Skrevet 10. mars 2008 kan jo hende noen kjenner hverandre her,og vil holde alt hemlig til den store dagen?ikke vet jeg=) Eller kanskje bare "vane"å krysse av for anonym?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2008 #4 Skrevet 10. mars 2008 det har egentlig bare blitt en u/vane:=)
Fugl Phøniks Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Hei hei. Jeg er rett og slett anonym fordi jeg ikke har fått rotet meg til å skifte nick. Husker ikke hvordan :-) Det blir liksom dumt å ha et nick der jeg framstår som gravid når jeg i virkeligheten er to barnsmor :-) For anledningen legger jeg ved nick :-))
Mamman til Mari Skrevet 10. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. mars 2008 Oki, takk for svar, folkens :-) Har jeg fått tilfredsstilt nysgjerrigheten min litt hvertfall... ;-)
Vannmann35 Skrevet 11. mars 2008 #7 Skrevet 11. mars 2008 Ang. bytte nick - gå inn på "Din egen side", klikk deg så inn under "Brukerinformasjon" - der kan du enkelt skifte nick :-)
lille trille :) Skrevet 11. mars 2008 #8 Skrevet 11. mars 2008 Skriver i det hele tatt ganske sjelden her, men leser en del og har sett hvor lite anonym man faktisk kan være!! Ville fortelle nærmeste familie om planene før de ev ble plukket opp av noen her inne. Men nå er det fortalt, så da trengs ikke anonymknappen lenger )
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Fordi det ennå er hemlig at vi skal gifte oss Og det er flere som kjenner meg personlig her på BiM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå